Vaihdoin 4sen vuotta sitten satkuuni noi motonetin eivät ollenkaan huonolta tuntuneet... Ajattelin jos laittais nyt tonnariinkin kaikki uusiks

Millä perusteella noi EBC:t on parhaat?AnttiR kirjoitti:Kun sulla on noin uusi auto , jolla on oletettua käyttöikää 10-20 vuotta jäljellä - niin mitä jos parantaisit hyvää. Laita EBC uritetut/reijitetyt levyt ja saman valmistajan punaiset palat. Yleensäkin joskus ihmettelen tämän klubin kirjoituksia.Kysellään ,mistä voisi sada halvimmalla härpättimet X. Mun mielestä ensimmäinen kysymys kuuluisi "mikä olisi paras mahdollinen..." ja sen jälkeen voisi kysäistä mistä SEN voisi saada edullisesti. Itse haluan pitää tonnarini ainakin tehtaan tasolla ja jos vain mahdollista , niin osien vaihtojen yhteydessä , jopa parantaa sitä.
Kaikilla ei vaan ole laittaa pätäkkää autoon suunnattomia summia, motonetista nuo jarrukilkkeet tulevat maksamaan noin 180e, siis levyt+palat+puuhapussit, joka nurkkaan.AnttiR kirjoitti:Kun sulla on noin uusi auto , jolla on oletettua käyttöikää 10-20 vuotta jäljellä - niin mitä jos parantaisit hyvää. Laita EBC uritetut/reijitetyt levyt ja saman valmistajan punaiset palat. Yleensäkin joskus ihmettelen tämän klubin kirjoituksia.Kysellään ,mistä voisi sada halvimmalla härpättimet X. Mun mielestä ensimmäinen kysymys kuuluisi "mikä olisi paras mahdollinen..." ja sen jälkeen voisi kysäistä mistä SEN voisi saada edullisesti. Itse haluan pitää tonnarini ainakin tehtaan tasolla ja jos vain mahdollista , niin osien vaihtojen yhteydessä , jopa parantaa sitä. :roll:
osaatko sanoa minkä hintaiset tulee suurinpiirteinAnttiR kirjoitti:Kun sulla on noin uusi auto , jolla on oletettua käyttöikää 10-20 vuotta jäljellä - niin mitä jos parantaisit hyvää. Laita EBC uritetut/reijitetyt levyt ja saman valmistajan punaiset palat. Yleensäkin joskus ihmettelen tämän klubin kirjoituksia.Kysellään ,mistä voisi sada halvimmalla härpättimet X. Mun mielestä ensimmäinen kysymys kuuluisi "mikä olisi paras mahdollinen..." ja sen jälkeen voisi kysäistä mistä SEN voisi saada edullisesti. Itse haluan pitää tonnarini ainakin tehtaan tasolla ja jos vain mahdollista , niin osien vaihtojen yhteydessä , jopa parantaa sitä.