Kansipahvi
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 178
- Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:12
- Paikkakunta: Vantaa
Kansipahvi
Missä pääkaupunkiseudulla vaihdetaan edullisesti ja hulellisesti kannentiiviste. Vuotaa jäähdytysnesteet vaihdelaatikon päästä, ei ilmeisesti öljykanaviin, koska öljy täysin puhdasta. Vuoden -94 2,3i.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 178
- Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:12
- Paikkakunta: Vantaa
Arvio saatu ja aika tilattu ensi viikolle;
-kannentiivisteen työ 400€
-kannen oikaisu noin 50€
-venttiilityö 200€
-yläpään täydellinen sarja 200€ (tiiviste, venttiilin ohjaimien kumit yms)
Kannattanee vaihtaa samalla venttiilivarsien kumit kun ikää kohta 13v ja ajettu 283t vaikkei öljynkulutusta ole havaittukaan
-kannentiivisteen työ 400€
-kannen oikaisu noin 50€
-venttiilityö 200€
-yläpään täydellinen sarja 200€ (tiiviste, venttiilin ohjaimien kumit yms)
Kannattanee vaihtaa samalla venttiilivarsien kumit kun ikää kohta 13v ja ajettu 283t vaikkei öljynkulutusta ole havaittukaan
No tänään alkoi täälläkin kansipahviblues, kilometreissä n. 470000. Ylöjärveltä Vaasaanpäin lähdettäessä polkaisin kevyesti kun aukeni maantie, ja samassa alkoi röpellys ja armoton savu täytti maiseman. Nesteet sekaisin koneessa. Ei muuta kun hinausautolla kaverin tallille ja huomenna alkaa jumppa kannen irrottamiseksi.. 

Tietääkseni tässä autossa oli, T8 Satkussa meni muistaakseni n.330000 eka.AnttiR kirjoitti:Oliko eka kerta , kun pahvi porsi?
Itse ajattelin vaan irroitella kannen, oikaisuttaa/tarkistaa, ja heittää sen monien mielipiteiden Motonetin yläpään tiivistesarjan koneeseen sekä rempata samalla vaivalla jakopään, mitä hommaa olen ansiokkaasti osannutkin lykätä tähän asti, ja TP-ketju saa poistua
