Kansipahvi

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
9000 cs -94
Matalapaineturbo
Viestit: 178
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:12
Paikkakunta: Vantaa

Kansipahvi

Viesti Kirjoittaja 9000 cs -94 »

Missä pääkaupunkiseudulla vaihdetaan edullisesti ja hulellisesti kannentiiviste. Vuotaa jäähdytysnesteet vaihdelaatikon päästä, ei ilmeisesti öljykanaviin, koska öljy täysin puhdasta. Vuoden -94 2,3i.
viiksi
"Tuplakaasari"
Viestit: 92
Liittynyt: Pe Joulu 01, 2006 16:41

Viesti Kirjoittaja viiksi »

Ainakin järvenpäässä on sellainen autokorjaamo kuin Tervashonka,puh. 09-2713663.Siellä on Saabit tunteva omistaja-asentaja.Kysyppä sieltä,mitä maksaa? Onhan se kyllä kolkyt kilsaa Stadista.Terv. Viiksi paappa vantaan hakkilasta. Turbotonnarilla se vain paahtaa.!!
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Auto-Westerlund Helsingin Tapanilasta

09-3463367
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Olis kiva jos pistäisit hinta-arvioita palstalle, olkoonkin niin , että osa saattaa plla henkilökohtaisia . Olis ainakin suuntaa-antavia ja saattaisi hyödyttää muita saman ongelman parissa pähkäileviä.
9000 cs -94
Matalapaineturbo
Viestit: 178
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:12
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja 9000 cs -94 »

Arvio saatu ja aika tilattu ensi viikolle;
-kannentiivisteen työ 400€
-kannen oikaisu noin 50€
-venttiilityö 200€
-yläpään täydellinen sarja 200€ (tiiviste, venttiilin ohjaimien kumit yms)

Kannattanee vaihtaa samalla venttiilivarsien kumit kun ikää kohta 13v ja ajettu 283t vaikkei öljynkulutusta ole havaittukaan
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

No tänään alkoi täälläkin kansipahviblues, kilometreissä n. 470000. Ylöjärveltä Vaasaanpäin lähdettäessä polkaisin kevyesti kun aukeni maantie, ja samassa alkoi röpellys ja armoton savu täytti maiseman. Nesteet sekaisin koneessa. Ei muuta kun hinausautolla kaverin tallille ja huomenna alkaa jumppa kannen irrottamiseksi.. :cry:
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Oliko eka kerta , kun pahvi porsi?
Minuteman
"Hölösuu"
Viestit: 4597
Liittynyt: Ma Syys 04, 2006 09:00
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja Minuteman »

AnttiR kirjoitti:Oliko eka kerta , kun pahvi porsi?
Tietääkseni tässä autossa oli, T8 Satkussa meni muistaakseni n.330000 eka.

Itse ajattelin vaan irroitella kannen, oikaisuttaa/tarkistaa, ja heittää sen monien mielipiteiden Motonetin yläpään tiivistesarjan koneeseen sekä rempata samalla vaivalla jakopään, mitä hommaa olen ansiokkaasti osannutkin lykätä tähän asti, ja TP-ketju saa poistua 8)
Vastaa Viestiin