[edit: Pyytäisin kiinnittämään huomiota otsikon valintaan -Jope]
Kuinka korjaan tuulilasin tiivisteen alla olevan ruosteen?
Kuinka korjaan tuulilasin tiivisteen alla olevan ruosteen?
mikä olis hyvä konsti, korjata tuulilasin ja tiivisteen välissä olevaa ruosteen alkua .irrottamatta koko tuulilasia . ruostetta vaan kahdessa kohtaa puskee tiivisteen välistä . noin 3 sentin matkalla . hiotaan varmaan ruosteet pois . mutta mitä pohjalle . ruosteen pysäyttäjää vai jotain muuta tököttiä.... 
Mulla on kans..,pientä.
mulla on kans pientä ongelmaa kuskinpuolella siinä heti kuskin yläpuolella...
edellinen omistaja on tökerösti sitä korjannut ja nyt kun oli nuo sateet niin välillä tihkui vettä sisäpuolellekkin.
Ajattelin kanssa vetää ruosteenestot ja maalit ja sit vetää lopuksi (mustaa) SikaFlexiä päälle ja sillä tiivistää tuon vuoto kohdan, onko kukaan kokeillut vastaavaa? kokemuksia tiivisteet korjamisesta jne jne....
edellinen omistaja on tökerösti sitä korjannut ja nyt kun oli nuo sateet niin välillä tihkui vettä sisäpuolellekkin.
Ajattelin kanssa vetää ruosteenestot ja maalit ja sit vetää lopuksi (mustaa) SikaFlexiä päälle ja sillä tiivistää tuon vuoto kohdan, onko kukaan kokeillut vastaavaa? kokemuksia tiivisteet korjamisesta jne jne....
Mulla on kans..,pientä.
Minulla on myös pientä ongelmaa kuskinpuolella siinä heti kuskin yläpuolelta tiivisteetä vuotaa.
Edellinen omistaja on tökerösti sitä korjannut ja nyt kun oli nuo reippaammat sateet niin välillä tihkui vettä sisäpuolellekkin ja se huolestuttaa.
Ajattelin jos vetäisi ruosteenestot ja maalit ja sit vetäisee lopuksi (mustaa) SikaFlexiä päälle ja sillä tiivistää nuo vuoto kohdat, onko kukaan kokeillut vastaavaa? kokemuksia tiivisteiden korjamisesta/paikkaamisesta jne jne....
Edellinen omistaja on tökerösti sitä korjannut ja nyt kun oli nuo reippaammat sateet niin välillä tihkui vettä sisäpuolellekkin ja se huolestuttaa.
Ajattelin jos vetäisi ruosteenestot ja maalit ja sit vetäisee lopuksi (mustaa) SikaFlexiä päälle ja sillä tiivistää nuo vuoto kohdat, onko kukaan kokeillut vastaavaa? kokemuksia tiivisteiden korjamisesta/paikkaamisesta jne jne....