Kuinka korjaan tuulilasin tiivisteen alla olevan ruosteen?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ruttunen
"Hirsch"

Kuinka korjaan tuulilasin tiivisteen alla olevan ruosteen?

Viesti Kirjoittaja ruttunen »

mikä olis hyvä konsti, korjata tuulilasin ja tiivisteen välissä olevaa ruosteen alkua .irrottamatta koko tuulilasia . ruostetta vaan kahdessa kohtaa puskee tiivisteen välistä . noin 3 sentin matkalla . hiotaan varmaan ruosteet pois . mutta mitä pohjalle . ruosteen pysäyttäjää vai jotain muuta tököttiä.... :?

[edit: Pyytäisin kiinnittämään huomiota otsikon valintaan -Jope]
hewidero
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Itse kokeilisin Noverox-Sinkkimaali-Pohjamaali-Maali -kaavaa. Saattaa olla että pysyy ruosteenkukka tiessään, tai sitten ei.
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
crashline
Matalapaineturbo

Mulla on kans..,pientä.

Viesti Kirjoittaja crashline »

mulla on kans pientä ongelmaa kuskinpuolella siinä heti kuskin yläpuolella...
edellinen omistaja on tökerösti sitä korjannut ja nyt kun oli nuo sateet niin välillä tihkui vettä sisäpuolellekkin.

Ajattelin kanssa vetää ruosteenestot ja maalit ja sit vetää lopuksi (mustaa) SikaFlexiä päälle ja sillä tiivistää tuon vuoto kohdan, onko kukaan kokeillut vastaavaa? kokemuksia tiivisteet korjamisesta jne jne.... 8)
crashline
Matalapaineturbo

Mulla on kans..,pientä.

Viesti Kirjoittaja crashline »

Minulla on myös pientä ongelmaa kuskinpuolella siinä heti kuskin yläpuolelta tiivisteetä vuotaa.
Edellinen omistaja on tökerösti sitä korjannut ja nyt kun oli nuo reippaammat sateet niin välillä tihkui vettä sisäpuolellekkin ja se huolestuttaa.

Ajattelin jos vetäisi ruosteenestot ja maalit ja sit vetäisee lopuksi (mustaa) SikaFlexiä päälle ja sillä tiivistää nuo vuoto kohdat, onko kukaan kokeillut vastaavaa? kokemuksia tiivisteiden korjamisesta/paikkaamisesta jne jne.... 8)
Vastaa Viestiin