kiitän etukäteen..

Yksi laturi on pelastettiin, kun oli saanut öljykylvyn sisuksiinsa..Laturi purettiin atomeiksi ja puhdistettiin liotinbensalla...Jälkiruuaksi säädin uusittiin ja latausjännite nousi 12 V:sta 14.4 Volttiin... Autona oli kylläkin sierra bossin laturilla..9000itbo kirjoitti:saattasko johtua siitä kun öljykorkki joka sattuu laturin päällä olemaan oli raollaan ja tiputtanu nähtävästi öljyä laturin päälle...???illalla en sitä pimeäs huonolla lampulla huomannut mut nyt kun kävin päivänvalolla katselemas niin huomasin et on märkä ja totesin öljyksi..
Itse tein homman yläkautta, en viitsinyt ruveta ottamaan sisälokaria irti.Henkka #2283 kirjoitti:Viime viikolla oli laturi irti (9000TA -89 CC B202). Käynnistyksen jälkeen poltti latausvaloa, reilumpi kiihdytys sammutti valon, eikä se syttynyt ennen seuraavaa starttia.
Auton etukulma ylös. Pyörä irti, samoin sisäkaaret. Hihna löysälle ja pujotus laturin pyörästä. Toinen laturin kiinnittävä kuusiokulmapultti lähtee helposti ulkopuolelta. Sisempi pultti irti niin, että äijä auton alle, ensin johdot irti laturista, räikällä, parilla jatkovarrella ja kulmalla, niin 14mm pultti aukee. Tämän jälkeen laturi on kädessä.
Tuossa omassa oli vain hiilet (+lataussäädin) vaihtokunnossa. Uusi osa kiinni, pieni putsaus ja laturi takas autoon, taas lataa. Kun tietää mitä tekee, niin parin tunnin homma.
Mut teitkö sen 2.3:sen koneeseen? Varmaan onnistuu tuossa B202:ssakin, mutta ahtaalta näytti.9000CD23T kirjoitti: Itse tein homman yläkautta, en viitsinyt ruveta ottamaan sisälokaria irti.