tonnarin kickdown

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Taifun
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: La Joulu 02, 2006 15:39
Paikkakunta: Hollola

tonnarin kickdown

Viesti Kirjoittaja Taifun »

Oliskos jollakin pistää kuvaa automaatti 2,3 i:n kickdownvaijerin kiinnityksestä läppäkoteloon?

helpottaisi hieman projektia jossa vaihdoin portatun kannen johon kiinnitän 2,3 i:n imusarjan
9-5 2,3t -98
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7773
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Voisiko jus auttaa tässä kysymyksessä.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11628
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

9000CD23T kirjoitti:Voisiko jus auttaa tässä kysymyksessä.
Muut ei sitten uskaltaneet vastata? Ei minulla ole 2,3-konetta kummassakaan autossa. Arvaus:

80-luvun autoissa kickdown-vaijerin lähtö lienee läppäkotelolta ~vaakasuoraan:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... 4925_1.JPG

ja 90-luvun autoissa pystysuoraan:
http://www.saabphotos.com/gallery/album ... ckdown.gif

Vaijerin säätöperiaate lienee kaikissa sama vaijerin suunnasta riippumatta, kun vaihteistokin on sama: http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... index.html

Vaijerin kiinnitystapaan taitaa vaikuttaa enemmän vuosimalli kuin moottoritilavuus.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Taifun
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: La Joulu 02, 2006 15:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Taifun »

kiitos näistä kuvista! :D

Sain kuitenkin tehtyä aivan uudenlaisen ja toimivan kiinnityksen kylmäkäynnistyssuuttimen kiinnityskohtaan!
9-5 2,3t -98
Vastaa Viestiin