Oliskos jollakin pistää kuvaa automaatti 2,3 i:n kickdownvaijerin kiinnityksestä läppäkoteloon?
helpottaisi hieman projektia jossa vaihdoin portatun kannen johon kiinnitän 2,3 i:n imusarjan
tonnarin kickdown
tonnarin kickdown
9-5 2,3t -98
Muut ei sitten uskaltaneet vastata? Ei minulla ole 2,3-konetta kummassakaan autossa. Arvaus:9000CD23T kirjoitti:Voisiko jus auttaa tässä kysymyksessä.
80-luvun autoissa kickdown-vaijerin lähtö lienee läppäkotelolta ~vaakasuoraan:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... 4925_1.JPG
ja 90-luvun autoissa pystysuoraan:
http://www.saabphotos.com/gallery/album ... ckdown.gif
Vaijerin säätöperiaate lienee kaikissa sama vaijerin suunnasta riippumatta, kun vaihteistokin on sama: http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... index.html
Vaijerin kiinnitystapaan taitaa vaikuttaa enemmän vuosimalli kuin moottoritilavuus.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00