Turbon tyypistä
Turbon tyypistä
Itselläni on vm. -89 CD-Tonnari. Kone on tuo B 202. Mistä näkee ahtimen tyypin sen paikallaan ollessa. Mitä ne laittoivat ensiasennusahtimeksi tuohon vuosimalliin tehtaan pojat? Garrett T25 kenties vai??
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Turbon tyypistä
Lienee Garrett T3, ainakin tämän perusteella:
Turbot
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 59#p258559
Turbot
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 59#p258559
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
Re: Turbon tyypistä
'89 CD:ssä pitäisi AFAIK olla Mitsun TE05-12B. Näyttää tuolta:
http://www.zbxt.net/~aero/turbo.jpg
Ja tyyppikilvessähän malli ihan lukee:
http://www.zbxt.net/~aero/turbo_malli.jpg
http://www.zbxt.net/~aero/turbo.jpg
Ja tyyppikilvessähän malli ihan lukee:
http://www.zbxt.net/~aero/turbo_malli.jpg
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Turbon tyypistä
Kiitos tiedoista!Ekitheman kirjoitti:Lienee Garrett T3, ainakin tämän perusteella:
Turbot
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... 59#p258559
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Turbon tyypistä
Ei ole tuollainen. Ei siinä mitään tyyppikilpeä. Siinä mutkassa on merkintä kohokirjaimin: BCC A/R 42 ja CARRETT on merkki.aero kirjoitti:'89 CD:ssä pitäisi AFAIK olla Mitsun TE05-12B. Näyttää tuolta:
http://www.zbxt.net/~aero/turbo.jpg
Ja tyyppikilvessähän malli ihan lukee:
http://www.zbxt.net/~aero/turbo_malli.jpg
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-
Re: Turbon tyypistä
Mitsu TE05-12B on just tuollainen. Ja nuo kuvat on juurikin '89 CD:stä, jossa orggisahdin (=sama, mikä tehtaalla on ko. autoon pultattu) kiinni.baasenar kirjoitti:Ei ole tuollainen.
Joo, jos on Garrett (G:llä), niin on erinäköinen. Jokatapauksessa noihin kuviin vertaamalla tietää, onko Garrett T03 vai Mitsubishi TE05-12B.baasenar kirjoitti: Ei siinä mitään tyyppikilpeä. Siinä mutkassa on merkintä kohokirjaimin: BCC A/R 42 ja CARRETT on merkki.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Turbon tyypistä
No joo... G:llä tietenkin. Lyöntivirheitä näköjään sattuu.aero kirjoitti:Mitsu TE05-12B on just tuollainen. Ja nuo kuvat on juurikin '89 CD:stä, jossa orggisahdin (=sama, mikä tehtaalla on ko. autoon pultattu) kiinni.baasenar kirjoitti:Ei ole tuollainen.
Joo, jos on Garrett (G:llä), niin on erinäköinen. Jokatapauksessa noihin kuviin vertaamalla tietää, onko Garrett T03 vai Mitsubishi TE05-12B.baasenar kirjoitti: Ei siinä mitään tyyppikilpeä. Siinä mutkassa on merkintä kohokirjaimin: BCC A/R 42 ja CARRETT on merkki.
Saab mennen tullen
#3873
-Rane-
#3873
-Rane-