FUELCUT ohitus?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
bomberfighter
"Tuplakaasari"

FUELCUT ohitus?

Viesti Kirjoittaja bomberfighter »

neuvokaa nyt tyhmää että miten se fuelcut ohitetaan. ostin stage 2 eli bensalastun ja apc-boksiin stage 2 lastun. nyt katkoo 1.1 bar kohdalla niin että otsa osuu rattiin.

antakaa tyhmälle sellaiset ohjeet ettei jää tekemättä. olen sen hyppylangan tehnyt laattaliittimillä. etsi-hakua oon lueskellu ja epävarmaolo on, pyöreä aluosa, millainen?mitkä värit on yhdistettävissä johdoissa?oon varmaan tyhmä, mut kuvia tai jotain tartteis.yksi pyöreähkö alu osan löysin, kaksi letkua tais mennä ja 3 johtoa..

johtojen väri:
valkoinen vihreällä viivalla X2
oranssi 607
osan koodi 11000 tai s8594632..onko oikea osa edes mitä epäilen?

help :P
Viimeksi muokannut bomberfighter, Pe Loka 02, 2009 14:32. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
SAAB 9000 2T -89 STAGE 2
jus
"Saabisti"

Re: FUELCUT ohitus?

Viesti Kirjoittaja jus »

bomberfighter kirjoitti:olen sen hyppylangan tehnyt laattaliittimillä. etsi-hakua oon lueskellu ja epävarmaolo on, pyöreä aluosa, millainen?mitkä värit on yhdistettävissä johdoissa?
Ylipainekatkaisin on tuollainen:
http://www.900aero.com/images/tech/tryckvakt.jpg
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?p=63865#p63865

Siihen tulee kaksi vihreävalkoista johtoa. Irrota ne ylipainekatkaisijasta ja liitä johtoliittimet toisiinsa (ja eristä niin ettei ota mihinkään kiinni).

Tai ruuvaa katkaisijan rajaa ylemmäs jos säätövara riittää ahtotavoitteeseesi kovin paljon yli 1,15 ei kai voi säätää luotettavasti.
http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Saab/901_j ... nglish.pdf

Ihan oikeata osaa hypistelet, 11000 tarkoittaa 1,1 bar katkaisurajaa. Se toinen on Saabin osanumero.

Oranssia johtoa ei näy kytkentäkaavioissa. Vihervalkoisissa johdoissa pitäisi lukea 560 ja 560A.

EDIT: mikä vm autosi on? Jos se on vm -88 CD ja siinä on DI, pitäisi olla sitten DI+APC, johon ei APC-boksiin mitään lastua saa laitettua. Jos se on -89, jossa DI/APC, DI/APC-boksiin saa lastun.

Mitä tarkoitit kun kirjoitit tehneesi hyppylangan lattaliittimillä?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
bomberfighter
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja bomberfighter »

joo coltin kanssa katsottiin että -89 kamoilla menis boxien koodien perusteella. eli häneltä kilkkeet ostin ja muuten kyllä pelaa mut tuo pätkiminen on perseestä. olisiko siihen muuta säädintä saatavilla esim 20000? :lol: juu tuo oranssi johto häiritsee. tais tulla tuohon keskimmäiseen liittimeen. colttikin sanoi ettei ole vastaavaan törmänny..

niissä valkovihreissä ei lue mitään numeroita..pienillä nippusiteillä tulevat yhtämatkaa ylhäältä päin.

mites jos ne letkut yhdistäis ja jättäis säätimen paikoilleen? jos nyt se oranssi häiritsee päätöksen tekoa?
SAAB 9000 2T -89 STAGE 2
Coltti
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Coltti »

Noilla tiedoilla kehtaisin jo laittaa ne vihervalkoiset yhteen :). Jos vielä epäilyttää, voit yleismittarilla varmistaa että ovat juurikin bensapumpulle menevät piuhat.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Vastaa Viestiin