bomberfighter kirjoitti:olen sen hyppylangan tehnyt laattaliittimillä. etsi-hakua oon lueskellu ja epävarmaolo on, pyöreä aluosa, millainen?mitkä värit on yhdistettävissä johdoissa?
Ylipainekatkaisin on tuollainen:
http://www.900aero.com/images/tech/tryckvakt.jpg
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?p=63865#p63865
Siihen tulee kaksi vihreävalkoista johtoa. Irrota ne ylipainekatkaisijasta ja liitä johtoliittimet toisiinsa (ja eristä niin ettei ota mihinkään kiinni).
Tai ruuvaa katkaisijan rajaa ylemmäs jos säätövara riittää ahtotavoitteeseesi kovin paljon yli 1,15 ei kai voi säätää luotettavasti.
http://koti.mbnet.fi/svc/doc/Saab/901_j ... nglish.pdf
Ihan oikeata osaa hypistelet, 11000 tarkoittaa 1,1 bar katkaisurajaa. Se toinen on Saabin osanumero.
Oranssia johtoa ei näy kytkentäkaavioissa. Vihervalkoisissa johdoissa pitäisi lukea 560 ja 560A.
EDIT: mikä vm autosi on? Jos se on vm -88 CD ja siinä on DI, pitäisi olla sitten DI+APC, johon ei APC-boksiin mitään lastua saa laitettua. Jos se on -89, jossa DI/APC, DI/APC-boksiin saa lastun.
Mitä tarkoitit kun kirjoitit tehneesi hyppylangan lattaliittimillä?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00