Ulompi suojakumi on niin helppo vaihtaa, että ei kannata tuhlata rahojaan huoltoon jos on vaan työkalut ja vähän intoa
Itse vaihdan näin:
Pyörän napamutterin löysäys (on tiukassa, tarvitsee esim. putken räikkään jatkovarreksi)
Auto ylös ja rengas pois
Napamutteri pois
Kaikki hiekat ym. pois kumin ja akselin ja nivelen päältä pois
Alapallonivelen kolme pulttia irti tukivarresta.
Tolppa napoineen vedetään ulospäin ja saadaan vetonivelen akseli irti
pyörännavasta.
Vetoakselin suojakumin räippeet irti navanpäästä ja käännetään kumi akselille nurin. Etsitään vetoakselin sokka nivelen juuresta ja poistetaan.
Irroitetaan vetonivel.
Vanha kumi pois ja puhdistetaan vetoakselin pää, uusi kumi tilalle.
Vetonivelestä puhdistetaan vanha rasva ja mahdolliset epäpuhtaudet
jarruspreyllä ja pannaan niveleen uutta rasvaa.
Uusi kumi paikalleen ja loppu rasva sinne.
Kasataan.
Muista että napamutteri pitäisi uusia aina kun avataan. (en itse ole aina kyllä uusinut
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
)
Napamutteri oikeaan momenttiin.