Olin lähdössä reeneistä tänään ja saba starttasi hyvin mutta ei luvannutkaan käyntiin... DI-kasetti auki ja uudet tulpat tilalle (oli takakontissa odottamassa vaihtoa). Koetin kipinää ja näytti hyvältä. Bensa ei haissut kuin ehkä hitusen niimpä otin takakontin pohjan pois ja pari napakkaa lyöntiä, osat kasaan ja uusinta startille. Lähtihän se lopulta sitten käymään.. Onneksi oli hyvä akku, (talvella uusittu) että kesti kokeilla vähän väliä starttia..
Mitkä osat eivät ilmoittele ennakkoon hajoamisistaan? DI-kasetti, bensapumppu, kampiakselinasentoanturi vai IMM?
Edit. Autona -89 2.3t
Meinasi jäädä saab parkkiruutuun..
Meinasi jäädä saab parkkiruutuun..
-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
Re: Meinasi jäädä saab parkkiruutuun..
Ääni bensapumpulle.Femma teki talvella samat.
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
Re: Meinasi jäädä saab parkkiruutuun..
Minulla pumppu toimi kertaaalleen nyrkistä takakonttiin. Kahden päivän päästä kuoli lopullisesti ja tietysti tien päällä 

Hanaa hillitysti!