Meinasi jäädä saab parkkiruutuun..

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
habasaab
"Turbo"
Viestit: 223
Liittynyt: Pe Heinä 30, 2004 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Meinasi jäädä saab parkkiruutuun..

Viesti Kirjoittaja habasaab »

Olin lähdössä reeneistä tänään ja saba starttasi hyvin mutta ei luvannutkaan käyntiin... DI-kasetti auki ja uudet tulpat tilalle (oli takakontissa odottamassa vaihtoa). Koetin kipinää ja näytti hyvältä. Bensa ei haissut kuin ehkä hitusen niimpä otin takakontin pohjan pois ja pari napakkaa lyöntiä, osat kasaan ja uusinta startille. Lähtihän se lopulta sitten käymään.. Onneksi oli hyvä akku, (talvella uusittu) että kesti kokeilla vähän väliä starttia..

Mitkä osat eivät ilmoittele ennakkoon hajoamisistaan? DI-kasetti, bensapumppu, kampiakselinasentoanturi vai IMM?

Edit. Autona -89 2.3t
-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
Sabanisti
"Hirsch"
Viestit: 901
Liittynyt: Su Tammi 18, 2009 13:48
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Meinasi jäädä saab parkkiruutuun..

Viesti Kirjoittaja Sabanisti »

Ääni bensapumpulle.Femma teki talvella samat.
Saab
Elämää ohituskaistalla
Saabit myyty
fbl364
"Turbo"
Viestit: 268
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2005 14:03
Paikkakunta: Espoo

Re: Meinasi jäädä saab parkkiruutuun..

Viesti Kirjoittaja fbl364 »

Minulla pumppu toimi kertaaalleen nyrkistä takakonttiin. Kahden päivän päästä kuoli lopullisesti ja tietysti tien päällä :evil:
Hanaa hillitysti!
Vastaa Viestiin