Polttoainepumppu
Polttoainepumppu
Onkon ketään heivannut tätä ämpärisysteemiä mettähallituksen puolelle ja laittanut ulkoista pumppua.? Itelle nyt olen suunnittelemassa MSD korkeapainepummpua tankin etupuolelle auton alle, onko muut tehnyt samanlaista ja mitenkä pelittänyt?
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Re: Polttoainepumppu
Mulla liippaa läheltä. MSD löytyy ämpäristä ja hyvin pelittää. 

Saab 9000 i -91
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
meikäläisen pumpussa lukee näin "Asennus aina auton alle. Tankin ulkopuolelle. Bensan pitää tulla itsellään pumpulle. Nämä eivät ole imeviä."
Jätä se vakiopumppu sinne tankkiin ja laita filtterin tilalle se MSD. Filtterin sitte laittaa johonki väliin...
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
2-pumppua?!?!? eikös tämä orkkis pumppu ole imevä ja jos se sanoo sopimuksen irti niin millä se ei imevää saa sitten sitä bensiiniä itteensä kun eikös näissä tule löpö tankin päältä.?!?!??!Coltti kirjoitti:Jätä se vakiopumppu sinne tankkiin ja laita filtterin tilalle se MSD. Filtterin sitte laittaa johonki väliin...
ite tein näin: avasin sen muovipöntön otin orkkis pumpun pois sen tilalle letkun pätkä joka menee tankin pohjalle. sitten laitoin walbron viripumpun autonpohjaa kiinni ja siitä pöntöltä pumpulle vedin letkun ja pumpulta suodattimelle..loput on ihan orkkis kamaa, paluu letku on kans orkkis. toimii!
-Se on teho joka puhuu- Saab 9000 2,0tic
sabriina kirjoitti:ite tein näin: avasin sen muovipöntön otin orkkis pumpun pois sen tilalle letkun pätkä joka menee tankin pohjalle. sitten laitoin walbron viripumpun autonpohjaa kiinni ja siitä pöntöltä pumpulle vedin letkun ja pumpulta suodattimelle..loput on ihan orkkis kamaa, paluu letku on kans orkkis. toimii!
eli mun käsityksen mukaan tän pitäs tulla bensapinnan alapuolelle, ehkä sitä sit pääsee vähemmällä ku vaan ostan sen imevän pumpun ja tossakin oli tuotto vaan max:350hv asti.9000cse kirjoitti:meikäläisen pumpussa lukee näin "Asennus aina auton alle. Tankin ulkopuolelle. Bensan pitää tulla itsellään pumpulle. Nämä eivät ole imeviä."
Eli varovaisesti arvioiden vakiota huonompi pumppu?
Saab 9000 i -91
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
Itsekkin tuota katsoinEli varovaisesti arvioiden vakiota huonompi pumppu?

Ainakin vanhaan cc-pommiin meni 044 bosch tosi helposti. Ei tarvinut kun vähäsen kaivertaa ämpäriä ja se oli siinä. Ja pumppu tosiaan riittää isojen poikien tehoillekkin.
walbron 255l/h ei mene sinne ämpärii vaikka jyrsis kuinka paljon sit...mut toimii se ulkoisenakin, ja on pirun hyvä pumppu jos on vielä bensanpaineen säädinkin käytössä. itellä on vakio suuttimilla 6bar paine tällä hetkel.Autumn kirjoitti:Ainakin vanhaan cc-pommiin meni 044 bosch tosi helposti. Ei tarvinut kun vähäsen kaivertaa ämpäriä ja se oli siinä. Ja pumppu tosiaan riittää isojen poikien tehoillekkin.
Ja joku tossa yhtälössä ei nyt toimi kuten ilmenee tuosta yhdestä ketjusta jossa ihmettelet kun tehot on kateissa vaikka ahtoa löytyysabriina kirjoitti:walbron 255l/h ei mene sinne ämpärii vaikka jyrsis kuinka paljon sit...mut toimii se ulkoisenakin, ja on pirun hyvä pumppu jos on vielä bensanpaineen säädinkin käytössä. itellä on vakio suuttimilla 6bar paine tällä hetkel.Autumn kirjoitti:Ainakin vanhaan cc-pommiin meni 044 bosch tosi helposti. Ei tarvinut kun vähäsen kaivertaa ämpäriä ja se oli siinä. Ja pumppu tosiaan riittää isojen poikien tehoillekkin.

mä en laittelis mitään kyselyä turhaan...jos tarkoitat sitä mun aloittamaa aihetta ku on tehot kateissa, ja sitä paitsi vika oli turbossa. Kone saa soppaa, puristukset on kohilla jne. jos sä väität et pumppu ei toimi ulkoisena ni nyt oot pahasti väärässä.Kaide kirjoitti:Ja joku tossa yhtälössä ei nyt toimi kuten ilmenee tuosta yhdestä ketjusta jossa ihmettelet kun tehot on kateissa vaikka ahtoa löytyysabriina kirjoitti:walbron 255l/h ei mene sinne ämpärii vaikka jyrsis kuinka paljon sit...mut toimii se ulkoisenakin, ja on pirun hyvä pumppu jos on vielä bensanpaineen säädinkin käytössä. itellä on vakio suuttimilla 6bar paine tällä hetkel.Autumn kirjoitti:Ainakin vanhaan cc-pommiin meni 044 bosch tosi helposti. Ei tarvinut kun vähäsen kaivertaa ämpäriä ja se oli siinä. Ja pumppu tosiaan riittää isojen poikien tehoillekkin.Mites se sopan saanti ?
mä oon sen verran itserakas jätkä et mä tiedän mitä mä teen ja miten mä teen jos teen jotain muutoksia autoon!
Kyllä mä uskon että se toimii ulkoisena, mutta jos ahtoa on ja tehot silti kateissa niin ainoa suure joka uupuu on "soppa" . Voimahan tulee yksinkertaistettuna ahtopaineen ja bensan sopivasta suhteesta. Ulkoinen pa.painemittari ja laajakaistalambda auttavat yleensä aika pitkälle kateissa olevan voiman etsimisessäsabriina kirjoitti:
mä en laittelis mitään kyselyä turhaan...jos tarkoitat sitä mun aloittamaa aihetta ku on tehot kateissa, ja sitä paitsi vika oli turbossa. Kone saa soppaa, puristukset on kohilla jne. jos sä väität et pumppu ei toimi ulkoisena ni nyt oot pahasti väärässä.
mä oon sen verran itserakas jätkä et mä tiedän mitä mä teen ja miten mä teen jos teen jotain muutoksia autoon!
kumpikin on käytössä!Kaide kirjoitti:Kyllä mä uskon että se toimii ulkoisena, mutta jos ahtoa on ja tehot silti kateissa niin ainoa suure joka uupuu on "soppa" . Voimahan tulee yksinkertaistettuna ahtopaineen ja bensan sopivasta suhteesta. Ulkoinen pa.painemittari ja laajakaistalambda auttavat yleensä aika pitkälle kateissa olevan voiman etsimisessäsabriina kirjoitti:
mä en laittelis mitään kyselyä turhaan...jos tarkoitat sitä mun aloittamaa aihetta ku on tehot kateissa, ja sitä paitsi vika oli turbossa. Kone saa soppaa, puristukset on kohilla jne. jos sä väität et pumppu ei toimi ulkoisena ni nyt oot pahasti väärässä.