ng 900 / 9-3

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
finncat
Matalapaineturbo
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 18:31
Paikkakunta: Mäntyharju

ng 900 / 9-3

Viesti Kirjoittaja finncat »

Mitä erovaisuuksia tai samoja osia on

ng 900 94, 9-3 1998

pihassa seisoo ng 900.

hankinta listalla 9-3 1998.

Mitkä osat ovat samoja molemmissa 2 l moottori.

Lähinnä olis kysymys kulutus osista tolpat jarrut lukot

mikä on 9-3 1998 ecun softa trionic ???????????

tarviiko tech 2 vai käykö joku muu Motronic on tuossa 900 :ssa.

Saatavilla olis ehjä peltinen 9-3 .
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: ng 900 / 9-3

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

pääosin erot ovat eri etu navat, jarrut edessä ja takana....takana satulan kiinnitys paikka taka-akselissa, mahdollisesti eri etupään tuenta koska (-94), puskurit, maski, mittaristo, satku ei väylää(ei tarvii techiä) - kolkissa on(tarvii techin), eri vaihdelaatikot, satkussa vaijeri kytkin - kolkissa neste, kolkissa bagit etupenkeissä - satkussa ei, etupenkeissä eri kiskot joten ei mee heittämällä ristiin, takapenkit menee ristiin.

muut korinosat samat paitsi... takakontti, takavalot, takakulmapalat(valojen alla), maski, helmat ja puskurit. kaikki mumminkin vaihdettavissa keskenään pienin huomioin....

ajovaloissa erilaiset mekaaniset suuntaus nupikat(ei mitään merkitystä)

molemmat trionic 5, ecut eri hertzeillä, mutta sopivat ristiin.

nää nyt pikasesti tuli mieleen...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
finncat
Matalapaineturbo
Viestit: 194
Liittynyt: Su Elo 16, 2009 18:31
Paikkakunta: Mäntyharju

Re: ng 900 / 9-3

Viesti Kirjoittaja finncat »

Kiitos alkajaisiksi.

Aika vähän sellaista vaihto osaa mitä vois hyödyntää,900 on projekti jossa uutta tullut laitettua.Mutta pelti töitä pitäis tehdä jonkun lailla lattiaa, helma koteloa.Meinasin kun sattui 9-3 aika edullinen yleiskunnon osalta ruostetta oli etu lokarin laidassa,paljon ajettu kyllä, sempä takia kyselin osien vaihto kelpoisuutta.Pitää käydä lukemassa koodit selviää mitä muuta löytyy.
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13458
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: ng 900 / 9-3

Viesti Kirjoittaja AZP »

finncat kirjoitti:Motronic on tuossa 900 :ssa.
like_a_glove kirjoitti:molemmat trionic 5, ecut eri hertzeillä, mutta sopivat ristiin.
Bensaturbot on 1998 9-3:ssa Trionic vitosia, vapaastihengittävät on Motronicilla. Motronic ja Trionic eivät sovi luonnollisesti ristiin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
like_a_glove
"Hirsch"
Viestit: 944
Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
Paikkakunta: Vantaa

Re: ng 900 / 9-3

Viesti Kirjoittaja like_a_glove »

AZP kirjoitti:
finncat kirjoitti:Motronic on tuossa 900 :ssa.
like_a_glove kirjoitti:molemmat trionic 5, ecut eri hertzeillä, mutta sopivat ristiin.
Bensaturbot on 1998 9-3:ssa Trionic vitosia, vapaastihengittävät on Motronicilla. Motronic ja Trionic eivät sovi luonnollisesti ristiin.

joo, mulla luetun ymmärtäminen heikko....käsitin että molemmat autot turboja.

sori.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Vastaa Viestiin