Mitä erovaisuuksia tai samoja osia on
ng 900 94, 9-3 1998
pihassa seisoo ng 900.
hankinta listalla 9-3 1998.
Mitkä osat ovat samoja molemmissa 2 l moottori.
Lähinnä olis kysymys kulutus osista tolpat jarrut lukot
mikä on 9-3 1998 ecun softa trionic ???????????
tarviiko tech 2 vai käykö joku muu Motronic on tuossa 900 :ssa.
Saatavilla olis ehjä peltinen 9-3 .
ng 900 / 9-3
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: ng 900 / 9-3
pääosin erot ovat eri etu navat, jarrut edessä ja takana....takana satulan kiinnitys paikka taka-akselissa, mahdollisesti eri etupään tuenta koska (-94), puskurit, maski, mittaristo, satku ei väylää(ei tarvii techiä) - kolkissa on(tarvii techin), eri vaihdelaatikot, satkussa vaijeri kytkin - kolkissa neste, kolkissa bagit etupenkeissä - satkussa ei, etupenkeissä eri kiskot joten ei mee heittämällä ristiin, takapenkit menee ristiin.
muut korinosat samat paitsi... takakontti, takavalot, takakulmapalat(valojen alla), maski, helmat ja puskurit. kaikki mumminkin vaihdettavissa keskenään pienin huomioin....
ajovaloissa erilaiset mekaaniset suuntaus nupikat(ei mitään merkitystä)
molemmat trionic 5, ecut eri hertzeillä, mutta sopivat ristiin.
nää nyt pikasesti tuli mieleen...
muut korinosat samat paitsi... takakontti, takavalot, takakulmapalat(valojen alla), maski, helmat ja puskurit. kaikki mumminkin vaihdettavissa keskenään pienin huomioin....
ajovaloissa erilaiset mekaaniset suuntaus nupikat(ei mitään merkitystä)
molemmat trionic 5, ecut eri hertzeillä, mutta sopivat ristiin.
nää nyt pikasesti tuli mieleen...
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: ng 900 / 9-3
Kiitos alkajaisiksi.
Aika vähän sellaista vaihto osaa mitä vois hyödyntää,900 on projekti jossa uutta tullut laitettua.Mutta pelti töitä pitäis tehdä jonkun lailla lattiaa, helma koteloa.Meinasin kun sattui 9-3 aika edullinen yleiskunnon osalta ruostetta oli etu lokarin laidassa,paljon ajettu kyllä, sempä takia kyselin osien vaihto kelpoisuutta.Pitää käydä lukemassa koodit selviää mitä muuta löytyy.
Aika vähän sellaista vaihto osaa mitä vois hyödyntää,900 on projekti jossa uutta tullut laitettua.Mutta pelti töitä pitäis tehdä jonkun lailla lattiaa, helma koteloa.Meinasin kun sattui 9-3 aika edullinen yleiskunnon osalta ruostetta oli etu lokarin laidassa,paljon ajettu kyllä, sempä takia kyselin osien vaihto kelpoisuutta.Pitää käydä lukemassa koodit selviää mitä muuta löytyy.
Re: ng 900 / 9-3
finncat kirjoitti:Motronic on tuossa 900 :ssa.
Bensaturbot on 1998 9-3:ssa Trionic vitosia, vapaastihengittävät on Motronicilla. Motronic ja Trionic eivät sovi luonnollisesti ristiin.like_a_glove kirjoitti:molemmat trionic 5, ecut eri hertzeillä, mutta sopivat ristiin.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: ng 900 / 9-3
AZP kirjoitti:finncat kirjoitti:Motronic on tuossa 900 :ssa.Bensaturbot on 1998 9-3:ssa Trionic vitosia, vapaastihengittävät on Motronicilla. Motronic ja Trionic eivät sovi luonnollisesti ristiin.like_a_glove kirjoitti:molemmat trionic 5, ecut eri hertzeillä, mutta sopivat ristiin.
joo, mulla luetun ymmärtäminen heikko....käsitin että molemmat autot turboja.
sori.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.