Nyt tarvittais hyviä neuvoja tilanteeseen, joka eteni jotakuinkin näin: edellisenä päivänä kaikki toimii kuten pitääkin, mutta seuraavana aamuna käy vain muutaman sekunnin ja sammuu. Kone siis 2.0 vapari ja auto 9-3 cabbe my99. Uusilla yrityksillä käy muutaman kierroksen mutta sammuu heti. Ja sitten ei enää edes lupaa. Startin aikana nostaa kierroslukumittarin neulaa reilusti, millä suljettiin KAA-vika pois. Takapenkin alta ei kuulu surinaa eikä pa-suodattimesta tule bensaa. Tilaan uuden pa-pumpun, tehdään reikä tankin kohdalle ja vaihdetaan pumppu. Starttaa hyvin, mutta ei käynnisty, ei edes lupaa.
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Tiputetaan hiukan bensaa sinne kaasuläpän päälle, startataan ja käy taas hetken ihan hyvin. Mitataan sähköt ruiskuilta, 12v tulee mutta maa ilmeisen huono (tämä kohta ei mulle selvinnyt täysin, paikallinen kyläseppä suoritti tutkimuksia). Tutkitaan ruiskujen sulakkeet ja rele, kokeillaan toisella releellä, ei auta. Koitan lukea mahdollisia vikakoodeja mutta ei onnistu, kaksi lukijaa kertoo, ettei yhteyttä ECUun saada. Kertooko tämä kaikki nyt sitten ECU-viasta vai mikä noita ruiskuja riivaa? Tai OBD-yhteyttä?
Osaiskos kukaan sanoa mistä vikaa seuraavaksi lähdetään etsimään? Homman vaikeusastetta nostaa hieman se, että auto sijaitsee Firenzessä
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)