Hetken ollut mietintämyssyssä turbon jälkiasennus 2000 9-3. Miten vaikea urakka edessä? Kuinka kalliiksi tulisi ja onko syitä jonka takia ei kannata? Tarviiko muita osia korvata vahvemmilla?
Jos projektista tulee itselle liian hankala, kuinka kallista on työllistää osaavampaa henkilöä?
Tämä kysymys on väärässä osiossa eli pitäs olla ng900/og9-3 topicissa
Kysymykseen vastaisin kuitenkin että osta suoraan turbollinen niin pääsee vähemmällä. Noista lakipykälistä vm 2000 kohdalla en tiedä mitä lupiakaan vaatii mutta jo moottoriohjaus, pakosarjaa, putkistoa, ilmanottoa, polttoainesysteemiin joutuu rahaa sijoittamaan ja rakentelemaan niin ei minusta kannata kun turbollinen lähtee tonnillakin.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
siirretty oikealle alueelle.
Vapareissa on motronic moottorin ohjaus ja turboissa on Trionic 5/7. Suosiolla etsi valmiiksi turbollinen tilalle koska turbotus vapariin on turhan vaikeaa, tai sitten saat siirtää aikapaljon muutakin kun pelkkä turbon lisäys.