Turbo 93:een

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Laamis
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Su Heinä 30, 2017 19:40

Turbo 93:een

Viesti Kirjoittaja Laamis »

Hetken ollut mietintämyssyssä turbon jälkiasennus 2000 9-3. Miten vaikea urakka edessä? Kuinka kalliiksi tulisi ja onko syitä jonka takia ei kannata? Tarviiko muita osia korvata vahvemmilla?
Jos projektista tulee itselle liian hankala, kuinka kallista on työllistää osaavampaa henkilöä? :D
Avatar
Kupari
"Hölösuu"
Viestit: 3921
Liittynyt: Ma Kesä 26, 2006 19:55
Paikkakunta: Imatra

Re: Turbo 93:een

Viesti Kirjoittaja Kupari »

Tämä kysymys on väärässä osiossa eli pitäs olla ng900/og9-3 topicissa
Kysymykseen vastaisin kuitenkin että osta suoraan turbollinen niin pääsee vähemmällä. Noista lakipykälistä vm 2000 kohdalla en tiedä mitä lupiakaan vaatii mutta jo moottoriohjaus, pakosarjaa, putkistoa, ilmanottoa, polttoainesysteemiin joutuu rahaa sijoittamaan ja rakentelemaan niin ei minusta kannata kun turbollinen lähtee tonnillakin.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5867
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Turbo 93:een

Viesti Kirjoittaja tturku »

siirretty oikealle alueelle.
Vapareissa on motronic moottorin ohjaus ja turboissa on Trionic 5/7. Suosiolla etsi valmiiksi turbollinen tilalle koska turbotus vapariin on turhan vaikeaa, tai sitten saat siirtää aikapaljon muutakin kun pelkkä turbon lisäys.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Vastaa Viestiin