Ps. haulla en löytänyt vastauksia ko. kysymyksiin

Tuossa jo aikaisemmin sanottiinkin, että jos molemmat autot on varustettu Trionic 7:lla, niin matalapaineturbon boksin pitäisi käydä myös korkeapaineturboon. Trionic 7:ssa täytyy kuitenkin huomioida se, että boksi täytyy "sovittaa" autoon Tech 2:n kanssa, jos se on alunperin koodattu jollekin toiselle autolle.ysikolmonen kirjoitti:Sopiiko 154hv matalapaineturbon steg2 boksi 185hv täyspaineturboon? Molemmat saabit on trionic-7 malleja. Toiseksi, onko steg 1 & steg 2 boxeissa eroja & toimiiko steg 2 ilman putkea... En haluaisi mitään teini-corolla ääniä. Kiitos etukäteen!
Ps. haulla en löytänyt vastauksia ko. kysymyksiin
Sekin (täyspaineturbon boksi) vaatii Tech2:n ohjelmoinnin ennen kuin se toimii jossain toisessa T7 -autossa.Limmo kirjoitti:Mut onko sit näin, että ton 185hv "täyspaineturbon" boksi sopii suoraan 150hv LPT:hen? Eli onko tässä nyt käytännössä kyse tuosta Saab:n omasta "viriboksista" LPT:lle? Itseä ainakin kiinnostaisi tuollainen T7:lla varustetusta autosta oleva orkkisboksi jos se päittäin sopii kun kuitenkin noita on kaikilla autonsa lastuttaneilla hyllyt väärällään
Juu juu, mut oisko tosta mahdollista sitten ottaa ihan Saabin orkkis "Steg 0,6" ?Turbo Sensonic kirjoitti:Sekin (täyspaineturbon boksi) vaatii Tech2:n ohjelmoinnin ennen kuin se toimii jossain toisessa T7 -autossa.
Trionic 7 -autoissa (LPT vs. HPT) ero on ainoastaan softassa.Limmo kirjoitti:Eli tuo yhteensopivuus hiukan mietityttää.. Onko se LPT:n ja täyspaineisen ero todella vaan toi softa? Ajonestohan pitää tietysti aina sovitella Tech:llä boksin vaihdon jälkeen kuten Turbo Sensonic tuossa jo totesikin.