Aero Vs. Boxter S

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Nico
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: La Syys 16, 2006 08:49
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja Nico »

se93tbo kirjoitti:
vjbremer kirjoitti:Ei herra isä taivaassa... 8O Mitäköhän jeppejä tänne oikein on eksynyt?

Tässä näkyy selvästi minkälainen vaikutus tuotemerkillä voi olla todellisuudentajuun. Kunhan nokassa on heppa niin eihän siitä mikään muu auto voi päästä ohi, olipa teho/vääntö/paino mikä hyvänsä.
:lol:
btw, ihan uteliaisuutta. mihin toi porkke pystyy 0-100, 0-400m, 0-200-250:neen :?:
No joo... Ei se lentokonekaan siellä keulilla siitä autosta vielä ihan oikeaa lentokonetta tee, eihän? :-)

Mitä siihen kiihtyvyyteen tulee, niin tossa nyt olis yks tommonen 220 heppanen vuodelta -85...

http://www.supercars.net/cars/1606.html

Että se niistä saksanhevosista...


Niin joo ja korjataan nyt vielä, että kyllä siihen 100-180km/h kiihdytykseen saattaa ihan oikeasti mennä 7,5 sek "parin sekunnin" sijaan, mikäli tämä nyt niin mahdottoman tärkeäksi asiaksi muodostui.
9-3 SC 2.8TS V6 Aero A6
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

onkohan noi porkkemiehet katellu liikaa star trekkiä yms. kun tuntuu olevan niin vilkas toi mielikuvitus... :roll:
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Nico kirjoitti:Mitä siihen kiihtyvyyteen tulee, niin tossa nyt olis yks tommonen 220 heppanen vuodelta -85...

http://www.supercars.net/cars/1606.html

Että se niistä saksanhevosista...
Niin, mitä niistä..? Suhteellisen huono vääntö muuten tuollaisessa moottorissa, verrattuna kauppakassi(?)Saabeihin -84 tulleeseen 2-litraiseen. :wink:
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

SAAB jyrää kaiken alleen varokaa vaan... :lol: :lol: :lol:
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

..eikä tainnut myöskään olla mainintaa artikkelissa siitä, kenen käsialaa olevalla ahtopaineen säätöjärjestelmällä Porschet liikkuu. :)
Nico
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: La Syys 16, 2006 08:49
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja Nico »

Tri-Lo kirjoitti:..eikä tainnut myöskään olla mainintaa artikkelissa siitä, kenen käsialaa olevalla ahtopaineen säätöjärjestelmällä Porschet liikkuu. :)
Herää nyt jo hyvä ihminen tähän päivään. Näiden meidän kauppakassiemme turbotekniikka perustuu EDELLEEN tuohon heidän (kaikki kunnia siitä) vuoden 1983 keksintöön! Siis 23 vuotta vanhaa moottoritekniikkaa (tai turbotekniikkaa) tämän päivän autossa!
Tosin saattaa tietysti johtua siitäkin, että alkaa Saab olla ainoa automerkki, jonka moottori ei ole Porschen käsialaa...
Porsche on niin kuin hiukan edellä nyt, siis myös turbotekniikassa.
Turbotekniikassa jopa itseasiassa muihin verrattuna aivan "eri planeetalta".

On se Porsche muuten muutakin kopioinut, esim tasapainoakselit ja vieläpä Japanilaisilta!
9-3 SC 2.8TS V6 Aero A6
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Nico kirjoitti:
Herää nyt jo hyvä ihminen tähän päivään. !
kiitos sitä samaa :lol:
Jos joskus pääset tällä vuosituhannella valmistetun Porchen rattiin, älä ihmeessä unohda raportoida kokemuksistasi meille muille.

"satasessa kaasu pohjaan, galaksit räjähtelevät ja valonlähteet muuttuvat viivoiksi. Vieressä istuja hautautuu takakonttiin ja g-voimat painavat silmämunat takaraivoon."
#1730
500whp.net member
Nico
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: La Syys 16, 2006 08:49
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja Nico »

Vigge kirjoitti:
Nico kirjoitti:
Herää nyt jo hyvä ihminen tähän päivään. !
kiitos sitä samaa :lol:
Jos joskus pääset tällä vuosituhannella valmistetun Porchen rattiin, älä ihmeessä unohda raportoida kokemuksistasi meille muille.

"satasessa kaasu pohjaan, galaksit räjähtelevät ja valonlähteet muuttuvat viivoiksi. Vieressä istuja hautautuu takakonttiin ja g-voimat painavat silmämunat takaraivoon."

No sen tältä foorumilta nyt sai ainakin heti kättelyssä oppia, että "administraattorit" ovat täällä fiksua ja asiallista porukkaa!
9-3 SC 2.8TS V6 Aero A6
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Nico kirjoitti:Näiden meidän kauppakassiemme turbotekniikka perustuu EDELLEEN tuohon heidän (kaikki kunnia siitä) vuoden 1983 keksintöön! Siis 23 vuotta vanhaa moottoritekniikkaa (tai turbotekniikkaa) tämän päivän autossa!
Tosin saattaa tietysti johtua siitäkin, että alkaa Saab olla ainoa automerkki, jonka moottori ei ole Porschen käsialaa...
Porsche on niin kuin hiukan edellä nyt, siis myös turbotekniikassa.
Turbotekniikassa jopa itseasiassa muihin verrattuna aivan "eri planeetalta".
MItähän tuo nyt tarkoittaa? Meinaatko että possu lanseerasi turbotekniikan sarjatuotantoautoon? Luepas hiukan autoilun historiaa, niin huomaat että BMW:ltä tuli turbomalli jo vuonna -73 ja Saabilta -78.
Foxbody turbo
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja renner »

Adminitkin ovat vain ihmisiä joilla on mielipiteitä eikä munattomia eunukkeja.
Ja ei millään pahalla Nico mutta toi 951 porcce on aivan hirveen näköinen kiulu vaikka voi kuvailemasi kaltaisia ajonautintoja antaakin. :oops:
Viimeksi muokannut renner, Su Syys 17, 2006 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Nico kirjoitti:

No sen tältä foorumilta nyt sai ainakin heti kättelyssä oppia, että "administraattorit" ovat täällä fiksua ja asiallista porukkaa!
huumoria peliin, ei tämä niin vakavaa ole, eihän?
#1730
500whp.net member
Nico
"Ruisku"
Viestit: 113
Liittynyt: La Syys 16, 2006 08:49
Paikkakunta: Littoinen

Viesti Kirjoittaja Nico »

Vigge kirjoitti:
Nico kirjoitti:

No sen tältä foorumilta nyt sai ainakin heti kättelyssä oppia, että "administraattorit" ovat täällä fiksua ja asiallista porukkaa!
huumoria peliin, ei tämä niin vakavaa ole, eihän?
Ei kyllä tämä on kuulkaa ihan oikeasti ihan kamalaa.
Minä ihan oikeasti luulin, että Saabistit ovat fiksua porukkaa, koska itsellänikin on sellainen.
Se että tuon kauppakassin huoltaminen maksaa joka vuosi vähintään 1000 euroa (noh, laatu maksaa vai?) + että kuskit muistuttavat näköjään lähinnä bemarikuskeja, alkaa pikku hiljaa tarkoittaa sitä, että seuraava kauppakassi jonka omistan on Audi...

P.S. Voisiko joku administraattoreista ystävällisesti poistaa minut tältä foorumilta. Tällä ei ole minulle mitään annettavaa...
Eikä minulla todellakaan ole tälle foorumille mitään annettavaa...
9-3 SC 2.8TS V6 Aero A6
renner
"Viggen"
Viestit: 506
Liittynyt: Ke Maalis 23, 2005 14:01
Paikkakunta: ESPOO

Viesti Kirjoittaja renner »

Foorumeiden perusteella päätetään auton merkki, no onhan sekin peruste :)
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

renner kirjoitti:Adminitkin ovat vain ihmisiä joilla on mielipiteitä eikä munattomia eunukkeja.
Ja ei millään pahalla Nico mutta toi 951 porcce on aivan hirveen näköinen kiulu vaikka voi kuvailemasi kaltaisia ajonautintoja antaakin. :oops:
Vielä kun alatte kehua Saabeja hienoiksi tai tyylikkäiksi :D
On ihmiset vaan tyhmiä kun ostelevat urheiluautoja kun sensijaan voisivat virittää vanhan Saabin ja ajella sillä suljetulla alueella tai radalla 8O :D
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

renner kirjoitti:Foorumeiden perusteella päätetään auton merkki, no onhan sekin peruste :)
Mikähän automerkki on Audin jälkeen?Kokeilis Volgaa.
Vastaa Viestiin