Iloista kevättä kaikille Hain tänään uuden vanne/rengaspakettini Vianorista (Fox Evo 1, 17 " leveys 8", Nokian NRVi 225/45 R17 kesärenkaat) Hinnaksi paketille jäi "vain" 1150 Euroa
Vanteet ovat tosi tyylikkään näköiset...oikeastaan tyylikkäimmät 5-puolaiset vanteet mitä olen missään koskaan nähnyt !!! Suosittelen lämpimästi kaikille Saabisteille , jotka haluavat edullisesti autoonsa näyttävät aluvanteet.
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
Turbojubilee kirjoitti:Iloista kevättä kaikille Hain tänään uuden vanne/rengaspakettini Vianorista (Fox Evo 1, 17 " leveys 8", Nokian NRVi 225/45 R17 kesärenkaat) Hinnaksi paketille jäi "vain" 1150 Euroa
Vanteet ovat tosi tyylikkään näköiset...oikeastaan tyylikkäimmät 5-puolaiset vanteet mitä olen missään koskaan nähnyt !!! Suosittelen lämpimästi kaikille Saabisteille , jotka haluavat edullisesti autoonsa näyttävät aluvanteet.
Onnea uudelle hankinnalle , mutta kanattaa hieman miettiä tuon "vain" sanan käyttöä hinnan yhteydessä. Pääasia on tottakait että olet itse tyytyväinen kustannuksiin, mutta minä en tohon hintaa olisi. "Sopivilla" suhteilla tohon hintaa saa jo tuumaa isommat vanteet...
Ilman tikimistä saa vastaavat 5 puolaiset "limput" hintaan
450e ja samat nokialaiset 680, eli yhteensä 1130E.
Erikseen on sitten nämä "tuttavan kaupat", jossa hinnat tippuu tosta vielä selvästi.
ja vianorin nettikauppojen hinnolla on aika vähän tekemistä todellisuuden kanssa...
Mulla on toisessa "pikkuautossa (ei saab)" 8X Foxit kesällä 4*15/50/195" ja talvella 4*14". Tiesin jo ostaessani että ne ei ole alumiinivanteet vaan koristevanteet. Ei paljon tarvise kun kraxxx. Mutta Erittäin selkeät nätit ne silti on. Veljelläni oli tuohon aikaan MOMOT, ne oli alut. Helpompi pitää puhtaana kun ei ole turhia yksityiskohtia. Pääasia on todellakin että itse pitää ostoksesta. En ole kertaakaan joutunut sitä ostoa katumaan lähti sopuhintaan koko kierros uusina.