Vanteet ovat tosi tyylikkään näköiset...oikeastaan tyylikkäimmät 5-puolaiset vanteet mitä olen missään koskaan nähnyt !!!
Saabin vanteet ja renkaat
-
Turbojubilee
- "Ruisku"
Saabin vanteet ja renkaat
Iloista kevättä kaikille
Hain tänään uuden vanne/rengaspakettini Vianorista (Fox Evo 1, 17 " leveys 8", Nokian NRVi 225/45 R17 kesärenkaat) Hinnaksi paketille jäi "vain" 1150 Euroa
Vanteet ovat tosi tyylikkään näköiset...oikeastaan tyylikkäimmät 5-puolaiset vanteet mitä olen missään koskaan nähnyt !!!
Suosittelen lämpimästi kaikille Saabisteille , jotka haluavat edullisesti autoonsa näyttävät aluvanteet. 
SAAB 9-3 SE TurboJubilee vm. 2002, Musta 5 d ! Olen sairastunut vakavasti SAABISMIIN !
Re: Saabin vanteet ja renkaat
Onnea uudelle hankinnalleTurbojubilee kirjoitti:Iloista kevättä kaikilleHain tänään uuden vanne/rengaspakettini Vianorista (Fox Evo 1, 17 " leveys 8", Nokian NRVi 225/45 R17 kesärenkaat) Hinnaksi paketille jäi "vain" 1150 Euroa
![]()
![]()
![]()
Vanteet ovat tosi tyylikkään näköiset...oikeastaan tyylikkäimmät 5-puolaiset vanteet mitä olen missään koskaan nähnyt !!!![]()
![]()
Suosittelen lämpimästi kaikille Saabisteille , jotka haluavat edullisesti autoonsa näyttävät aluvanteet.
500whp.net member
500whp.net member
-
Atte Sirén
- "Kaasari"
Re: Saabin vanteet ja renkaat
.
Viimeksi muokannut Atte Sirén, Su Joulu 20, 2015 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilman tikimistä saa vastaavat 5 puolaiset "limput" hintaan
450e ja samat nokialaiset 680, eli yhteensä 1130E.
Erikseen on sitten nämä "tuttavan kaupat", jossa hinnat tippuu tosta vielä selvästi.
ja vianorin nettikauppojen hinnolla on aika vähän tekemistä todellisuuden kanssa...
450e ja samat nokialaiset 680, eli yhteensä 1130E.
Erikseen on sitten nämä "tuttavan kaupat", jossa hinnat tippuu tosta vielä selvästi.
ja vianorin nettikauppojen hinnolla on aika vähän tekemistä todellisuuden kanssa...
500whp.net member
500whp.net member
-
saabracing
- "Hölösuu"
Mulla on toisessa "pikkuautossa (ei saab)" 8X Foxit kesällä 4*15/50/195" ja talvella 4*14". Tiesin jo ostaessani että ne ei ole alumiinivanteet vaan koristevanteet. Ei paljon tarvise kun kraxxx. Mutta Erittäin selkeät nätit ne silti on. Veljelläni oli tuohon aikaan MOMOT, ne oli alut. Helpompi pitää puhtaana kun ei ole turhia yksityiskohtia. Pääasia on todellakin että itse pitää ostoksesta. En ole kertaakaan joutunut sitä ostoa katumaan lähti sopuhintaan koko kierros uusina.
Saabin mä pidän päällepäin vakion näköisenä. 5 spoket
Saabin mä pidän päällepäin vakion näköisenä. 5 spoket
9-3.1972