ng900 kolariturvallisuus
ng900 kolariturvallisuus
NG900
Viimeksi muokannut jpeltoma, Ma Marras 28, 2011 14:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Voipi johtua siitä tämä ristiriitaisuus turvallisuusasioissa, että Saab tekee autonsa oikeassa elämässä turvallisiksi ihmisille, eikä testinukeille vain tietyissä "euronkäppi"-kokeissa.
Esim. minkäänlaista hirvitestiä eurokäpit eivät tunne, ja mikä on ainakin itselleni tärkeä osa auton turvallisuutta, varsinkin täällä suomessa missä on aika todennäköistä että ajouransa aikana törmää hirveen.
Esim. minkäänlaista hirvitestiä eurokäpit eivät tunne, ja mikä on ainakin itselleni tärkeä osa auton turvallisuutta, varsinkin täällä suomessa missä on aika todennäköistä että ajouransa aikana törmää hirveen.
Ja opel:iin verratessa voi sen verran muistuttaa että 900 on saabin tekemä ja yhteistä ei kovinkaan paljoa. Sama pohjalevy joka saabin käyttöön vahvistettu ja jarrut ainakin samat....muutakin on mutta ei nyt muistu mieleen
Mut se ite korihan on saabin työtä turvakoreineen yms. joka juuri vaikuttaa tähän passiivisen turvallisuuteen
Mut se ite korihan on saabin työtä turvakoreineen yms. joka juuri vaikuttaa tähän passiivisen turvallisuuteen

saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Aivan...eipä taida Saksassa saati Ranskassa olla paljoa hirviä....sieviä keski-eurooppalaisia peuroja tai metsäkauriita ehkä.Minuteman kirjoitti:Esim. minkäänlaista hirvitestiä eurokäpit eivät tunne, ja mikä on ainakin itselleni tärkeä osa auton turvallisuutta, varsinkin täällä suomessa missä on aika todennäköistä että ajouransa aikana törmää hirveen.
Itsekkin juuri lueskelin vanhaa TM:ää, jossa tuo testi kökötti. Oli aika moni muukin saman kokoinen tai "isompi" auto saanut samat kaksi tähteä. En ole vielä missään kuullut kenenkään haukkuvan surmanloukuksi.
Harva kolari tapahtuu 80:n vauhdissa kuivalla ja tasaisella alustalla kohtisuoraan

Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012