
93 dumppi ongelma
93 dumppi ongelma
Elikäs liikkeessä laitattettiin 2.0t 93:seen dumppi jonka jälkeen myöhemmin syttyi Check engine-valo. Kävin liikkeessä josta ottivat koodin ja nollasivat. Oli kuulemma jokin Lambdansensorihäiriö joka ei kuulemma haittaa mitään. Sanoivat vaan että tule nollaamaan jatkossakin valo jos sattuu syttymään. Mutta kuitenki huolettaa tuo valon syttyminen ja mikäs tosiaan auttaisi? Originaalin boschin-osan palautus vai uusi lambda? Auton tehoja on nostettu digituningilla. Pitäisikö luottaa liikkeeseen vai aloittaa vian etsintä kunnolla? 

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
no sit uskoisin et on T7 kone ja siihen ei kannata laittaa dumppia.
menee kuules käymään ihan helvetin rikkaal.
menee kuules käymään ihan helvetin rikkaal.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
avaat konepellin jos siinä keksel konehuonetta on sellanen punane palikka niin on T5 kone eli voit laittaa dumppia jos taas sit on musta niin on T7 kone ja ET / ei oo suositeltavaa laittaa dummpia
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
T5 punainen ja T7 musta. Omasi on siinä rajoilla eli vanhempi punainen ja uudempi musta. http://www.elkparts.com/images/9197559_ ... ven_DI.jpg Tuon näköinen osa.V_llu kirjoitti:Mistä näen tuon sytkäkasetin värin ja mikä väri mihinkin vuosimalliin kuuluu?
Siis jos kyseessä on atmosfääriin suhauttava malli niin pikapikaa pois tai voi pahimmassa tapauksessa koko kone laueta.
Jos taas on ns. by-passi, eli takaisinkierrättävä malli niin ei mitään hätää.
Surullista jos oikeasti ovat vielä jossain liikkeessä tuollaisen väärän venan asentaneet. Voisit käydä antamasas hieman noottia sinne että voisivat selvittää etukäteen mitkä osat sopii mihinkin, tosta meinaan tulee nopeasti tosi kalliit sihinät
Jos taas on ns. by-passi, eli takaisinkierrättävä malli niin ei mitään hätää.
Surullista jos oikeasti ovat vielä jossain liikkeessä tuollaisen väärän venan asentaneet. Voisit käydä antamasas hieman noottia sinne että voisivat selvittää etukäteen mitkä osat sopii mihinkin, tosta meinaan tulee nopeasti tosi kalliit sihinät

Miksi vakio ei kelpaa?V_llu kirjoitti:Joop. Musta oli ja vaihoin orkkisosan takasin. Mutta tyhmänä utelisin että millaisen by-pass mallin voisin tuohon iskeä ja mistä sellaisen voisi hankkia/tilata. Oon ite viel niin vihreä näissä jutuissa
