Eesau kirjoitti:Jooh, no silloin tais olla v.....skäyrä aika korkeella, kun naputin tuota. Eli oli vähän kärjistettyä tekstiä. Mutta siitä samasta kampeamisestahan tässäkin on kysymys, mitä tuntuu olevan melkeen jokaisessa (taasko liiottelin?) 9-3:ssa. Omalta osaltani ainakin lopetan tämän topicin tähän, koska jos jotain olisi tehtävissä, joku olis sen jo tehny, ja vinkannut täällä. Piste! Ja täältä tähän...kunnes taas palaan asian tiimoilta
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
.
Selevä...ongelma on yleinen koska 93:nen on tunnetusti herkkä tien kallistuksille, urille jne. Tähän asiaan voi kuitenkin vaikuttaa monella eri tavalla ja asiaa kannattaa tutkia kunnolla, eikä vain olettaa sen kuuluvan asiaan.
Esimerkiksi itse tiedän, että pelkkä rengasmerkin vaihtaminen paransi autoa älyttömästi. Rengaskoon ollessa 215/45 17" ja merkin Pirelli, meni auto minne sattui ja kokoajan sai pidellä kaksinkäsin ratista kiinni. Nykyisillä Continentaleilla voi ajella leppoisasti yhdellä kädellä, jollei täysiä kiihdytä, jolloin vetely astuu kuvaan. Kun tie on kalteva joutuu autoa ohjaamaan vähän vastakkaiseen suuntaan, mutta vain vähän ja kevyesti. Ennen sai ohjata tosissaan ja paljon.
Joten vaikka auto onkin sinänsä epäonnistunut tuolta osuudelta, ei se ole vika johon ei voisi vaikuttaa.