Saab 9-3 & tyyppi viat
Mulla ei ole moista obgelmaa ollut, uutena orkkis renkailla (195/60R15) meni lähes junamaisesti, mut tietty hakee urissa kun on leveet nakit mutta en ole koskaan kiinnittänyt huomiota siihen että auto vetäisi itseään suuntaan tai toiseen.
Alustasrj jälkeen urissa hakkeminen väheni aika pal.
Alustasrj jälkeen urissa hakkeminen väheni aika pal.
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Höh 225/40-18 kahnuttaa mulla pikkasen ratti täysin käännettynä sisälokarimuoviin oikeella puolella missä on tuo camberi munillaan, vasen puolestaan on ok. Täytyy näyttää kuumapuhallinta tai sitten jos ei auta niin saavat jossain säätää camberia vaikkei sitä saakkaan säädettyä.
Eipä tuo nyt paha ole mutta osuu kuitenki.. varmaan muutama hassu milli.
Eipä tuo nyt paha ole mutta osuu kuitenki.. varmaan muutama hassu milli.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
"Olipa nyt syy missä hyvänsä, niin vittumaista on tuo kampeaminen(en sanois vaeltamiseksi, koska suunta on aina tasan tarkkaan oikeelle) "Eesau kirjoitti:Et tainnu olla tosissas? Ei se nyt sentään silloin puolla oikealle, kun tie on kallellaan vasemmalle. Höh!
Tuosta sain kuvan, että oli tilanne mikä tahansa, niin auto menee oikealle...
STCF #3
Jooh, no silloin tais olla v.....skäyrä aika korkeella, kun naputin tuota. Eli oli vähän kärjistettyä tekstiä. Mutta siitä samasta kampeamisestahan tässäkin on kysymys, mitä tuntuu olevan melkeen jokaisessa (taasko liiottelin?) 9-3:ssa. Omalta osaltani ainakin lopetan tämän topicin tähän, koska jos jotain olisi tehtävissä, joku olis sen jo tehny, ja vinkannut täällä. Piste! Ja täältä tähän...kunnes taas palaan asian tiimoilta
.
Selevä...ongelma on yleinen koska 93:nen on tunnetusti herkkä tien kallistuksille, urille jne. Tähän asiaan voi kuitenkin vaikuttaa monella eri tavalla ja asiaa kannattaa tutkia kunnolla, eikä vain olettaa sen kuuluvan asiaan.Eesau kirjoitti:Jooh, no silloin tais olla v.....skäyrä aika korkeella, kun naputin tuota. Eli oli vähän kärjistettyä tekstiä. Mutta siitä samasta kampeamisestahan tässäkin on kysymys, mitä tuntuu olevan melkeen jokaisessa (taasko liiottelin?) 9-3:ssa. Omalta osaltani ainakin lopetan tämän topicin tähän, koska jos jotain olisi tehtävissä, joku olis sen jo tehny, ja vinkannut täällä. Piste! Ja täältä tähän...kunnes taas palaan asian tiimoilta.
Esimerkiksi itse tiedän, että pelkkä rengasmerkin vaihtaminen paransi autoa älyttömästi. Rengaskoon ollessa 215/45 17" ja merkin Pirelli, meni auto minne sattui ja kokoajan sai pidellä kaksinkäsin ratista kiinni. Nykyisillä Continentaleilla voi ajella leppoisasti yhdellä kädellä, jollei täysiä kiihdytä, jolloin vetely astuu kuvaan. Kun tie on kalteva joutuu autoa ohjaamaan vähän vastakkaiseen suuntaan, mutta vain vähän ja kevyesti. Ennen sai ohjata tosissaan ja paljon.
Joten vaikka auto onkin sinänsä epäonnistunut tuolta osuudelta, ei se ole vika johon ei voisi vaikuttaa.
STCF #3