Olen uusi

Saako halvemmalla tuota ~200-220hp kuin 620e:llä Docpowerilta. Ainakin vaikuttaa helpolta ja "halvalta". Mitä muuta suosittelette tehtäväksi? Putkisto? Putsari

Tiedän että haulla löytää miljoona "treattia"
Noin siinä aina käy. Ostohetkellä 150hp tuntui mukavan ripeältä (1.6 vaparin jälkeen), ekan vuoden jälkeen oli pakko hommata Stage1 ja nyt kun vuosi on taas kulunut, alkaa jo kaipaamaan lisää potkua...Jos taas on pelko, että nälkä kasvaa syödessä, niin putki alusta loppuun tilavammaksi.
Hahah päivä meni ostosta ja alkoi "tehot" tuntua jo pieneltä, mulla on ollut yli 60 erilaista autoa joten perstuntuma tulee nopeasti...Jos taas on pelko, että nälkä kasvaa syödessä, niin putki alusta loppuun tilavammaksi.Noin siinä aina käy. Ostohetkellä 150hp tuntui mukavan ripeältä (1.6 vaparin jälkeen), ekan vuoden jälkeen oli pakko hommata Stage1 ja nyt kun vuosi on taas kulunut, alkaa jo kaipaamaan lisää potkua...
Laitettu YV:täjcarlson kirjoitti:Alle kuudesosallakin tuosta hinnasta voi onnistua 200-220hv softan päivitys, laita YV:tä jos kiinnostaa.
Azanovix kirjoitti:Jos tavoitteet mainitsemissasi tehoissa, pelkkä softa riittää. Jos taas on pelko, että nälkä kasvaa syödessä, niin putki alusta loppuun tilavammaksi. Mieluiten varmaan aitoa rosteria; jt:n rostereita saa vaihtaa muutaman vuoden välein, kun ovat niin ruosteessa.
IC menee myös kovemmilla tehoilla vaihtoon, jäähdyttää mainitsemissasi kesähelteilläkin "ihan ok".
Lastun valmistajaan en ota kantaa. T7-myllyjä on huonoilla softilla rikottu aika paljon, kun esim. nakutuksen tunnistus on disabloitu.
Se on totta että ei se tee softasta vielä hyvää jos moottori on sillä säilynyt ehjänä, mutta se myös kertoo siitä että jopa T7 kone pysyy tai voi pysyä ehjänä vaikka nakutus tunnistuksia on muutettujcarlson kirjoitti:Ei se että kone ei ole kyseisellä softalla vielä porsinut tarkoita että se olisi hyvä. En nyt viittaa juuri tuohon äskeiseen koska nuo muutokset kuulostaa vielä kohtuulliselta ja ihan samanlaisia harrastaa myös Nordic. Ehkä hieman eri mieltä olen siitä onko ne järkeviä tapoja virittää mutta niin kauan kun toimii niin ok.
Jos taas nakutusreferenssikartta on pelkkää nollaa niin vain hyvä tuuri pitää koneen läjässä ja T7 männät on sen verran herkkiä että käyttäjää on monesti turha syyttää koska tuho tapahtuu välittömästi.