Viimasuoja keulalle

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5649
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: Viimasuoja keulalle

Viesti Kirjoittaja tturku »

Termari maksaa diisseliin muuten rapiat 80 eskoa marmoritiskillä. Tuli vaihdettua se alkutalvesta.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
jusa_71
"Hölösuu"
Viestit: 1631
Liittynyt: La Kesä 25, 2005 20:50
Paikkakunta: lahti

Re: Viimasuoja keulalle

Viesti Kirjoittaja jusa_71 »

.
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Uri
"Ruisku"
Viestit: 114
Liittynyt: La Huhti 17, 2010 20:27
Paikkakunta: Kouvola

Re: Viimasuoja keulalle

Viesti Kirjoittaja Uri »

Kova taistelu tänne on saatu aikaa tästä viimasuojasta :lol:
Saab 9-3 2.2 TiD -00
Mikko83
"Tuplakaasari"
Viestit: 77
Liittynyt: To Elo 07, 2008 17:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viimasuoja keulalle

Viesti Kirjoittaja Mikko83 »

Ritilöiden edessä on solumuovisesta routaeristeestä tms. tehdyt tulpat, osittain välijäädyttimen edessä on musta muovinen/kuminen lärpäke sekä syylärin ja välijäähyn välissä on kaljapahvia niin, ettei raikas talvinen viima pääse puhaltamaan mistään kohtaa suoraan moottoritilaan viilentämään 2.2tid-mottia.

Näillä tukkeilla on tullut toimeen myös nollakeleissä ilman että lämmöt ovat nousseet, sillä sen verran ilmaa pääsee suoraan välijäähylle ja mutkan kautta syylärille.

Kovilla pakkasilla olen lisännyt vähän lisää pahvia maskin taakse ja syylärin eteen, mikä voi olla hätävarjelun liioittelua, mutta ei siitä haittaakaan ole ollut. Kone lämpiää nopeammin, pysyy paremmin lämpimänä ja Eberi sammuu nopeammin eikä käynnisty kovin helposti uudelleen.

Kuva
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13223
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: Viimasuoja keulalle

Viesti Kirjoittaja AZP »

Ja kaikille pahvien asentajille huomio, että kannattaa katsoa tarkkaa mihin väliin ja miten pahvia tyrkkää. On sellainenkin tarina kuultu, että oli tungettu pahvi syylärin ja flektin väliin -> pahvi meni jotenkin ropelin väliin -> flekti jumiin -> sulake ei hoitanut hommaansa -> flekti suli -> :saab: paloi
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: Viimasuoja keulalle

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

AZP kirjoitti:Ja kaikille pahvien asentajille huomio, että kannattaa katsoa tarkkaa mihin väliin ja miten pahvia tyrkkää. On sellainenkin tarina kuultu, että oli tungettu pahvi syylärin ja flektin väliin -> pahvi meni jotenkin ropelin väliin -> flekti jumiin -> sulake ei hoitanut hommaansa -> flekti suli -> :saab: paloi
-> eikä varmaan ollu kylmä, pahvi toimi yli odotusten. ;)
Vastaa Viestiin