Viimasuoja keulalle
Re: Viimasuoja keulalle
Termari maksaa diisseliin muuten rapiat 80 eskoa marmoritiskillä. Tuli vaihdettua se alkutalvesta.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Re: Viimasuoja keulalle
.
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Viimasuoja keulalle
Ritilöiden edessä on solumuovisesta routaeristeestä tms. tehdyt tulpat, osittain välijäädyttimen edessä on musta muovinen/kuminen lärpäke sekä syylärin ja välijäähyn välissä on kaljapahvia niin, ettei raikas talvinen viima pääse puhaltamaan mistään kohtaa suoraan moottoritilaan viilentämään 2.2tid-mottia.
Näillä tukkeilla on tullut toimeen myös nollakeleissä ilman että lämmöt ovat nousseet, sillä sen verran ilmaa pääsee suoraan välijäähylle ja mutkan kautta syylärille.
Kovilla pakkasilla olen lisännyt vähän lisää pahvia maskin taakse ja syylärin eteen, mikä voi olla hätävarjelun liioittelua, mutta ei siitä haittaakaan ole ollut. Kone lämpiää nopeammin, pysyy paremmin lämpimänä ja Eberi sammuu nopeammin eikä käynnisty kovin helposti uudelleen.
Näillä tukkeilla on tullut toimeen myös nollakeleissä ilman että lämmöt ovat nousseet, sillä sen verran ilmaa pääsee suoraan välijäähylle ja mutkan kautta syylärille.
Kovilla pakkasilla olen lisännyt vähän lisää pahvia maskin taakse ja syylärin eteen, mikä voi olla hätävarjelun liioittelua, mutta ei siitä haittaakaan ole ollut. Kone lämpiää nopeammin, pysyy paremmin lämpimänä ja Eberi sammuu nopeammin eikä käynnisty kovin helposti uudelleen.
Re: Viimasuoja keulalle
Ja kaikille pahvien asentajille huomio, että kannattaa katsoa tarkkaa mihin väliin ja miten pahvia tyrkkää. On sellainenkin tarina kuultu, että oli tungettu pahvi syylärin ja flektin väliin -> pahvi meni jotenkin ropelin väliin -> flekti jumiin -> sulake ei hoitanut hommaansa -> flekti suli -> paloi
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Viimasuoja keulalle
-> eikä varmaan ollu kylmä, pahvi toimi yli odotusten.AZP kirjoitti:Ja kaikille pahvien asentajille huomio, että kannattaa katsoa tarkkaa mihin väliin ja miten pahvia tyrkkää. On sellainenkin tarina kuultu, että oli tungettu pahvi syylärin ja flektin väliin -> pahvi meni jotenkin ropelin väliin -> flekti jumiin -> sulake ei hoitanut hommaansa -> flekti suli -> paloi