Pitäisi illalla vaihtaa öljyt ja en löydä tietoa mistään

EPC sanoo vain, että tiivisterengas, muttei kerro kokoa...
Joko tarve meni ohi? Soittele, jos tieto on viela tarpeen, minulla on yksi oljyproppu tiivisteineen pakissa. Kai bensakoneessa on samankokoinen proppu kuin dieselissa?tidi kirjoitti:Ehtiikö joku tunnin sisään kertoa minkä kokoinen on 9-3 Tid (-99) öljypropun o-rengas![]()
Pitäisi illalla vaihtaa öljyt ja en löydä tietoa mistään
EPC sanoo vain, että tiivisterengas, muttei kerro kokoa...
rr kirjoitti:Mä ostin yhden O-renkaan merkkiliikkeestä ja heti seuraavaksi tarvikeliikkeestä 5 samanlaista. Otan mitat siitä, kunhan muistan
Itselläni oli samaa ongelmaa. Eeberi käynnistyi toviksi aina käsikäytöllä, auton käydessä kävi jatkuvasti. Vikana oli itselläni sipannut pumppu. Uusi oli semmosey parisensataa euroa. Sain vanhat toimimaan kun aukausin sen ja puhdistin. Hiiliä tosin ei ole kovin paljoa jäljellä siinä (myydään halavalla).Eberi meillä ei käynnisty SIDin kautta kovalla pakkasella. Yrittää pari kertaa, mutta jää käynnistymättä. Kun auto käynnistetään, eberi lähtee kohta käyntiin kovan savutuksen kera. Laitteen olen pariin kertaan purkanut, vaihdoin resun hehkun ja uusin tiivisteet. Moottorin laakerit tuli rasvattua myös. Sisältä jo aika loppuunpoltetun oloinen värkki, joten seuraavaksi ostan kokonaan uuden lämppärin (600e) ja pistän vanhan hyllylle.