joo elikkä

Vaivanu tässä muutaman kuukauden ajan CE valo ja ahto ogelmat. 3 kertaa oon nollannu noi vika koodit ja aina antaa samat koodit: seos liian laiha, nokka akselin asento anturi ja sytytys katkoksia 1 ja 2 kerran myös 3 ja 4. Eikä oikee suostu ahtaa. Nollauksen jälkeen loppuu ahtaaminen täysin ja rupee nakuttaa ihan pirusti(paineet nousee siihen valkosen ja keltasen väliin), myös sopeutus pielessä (testattu tech2:lla). Viikon pari ajettua ja CE valon sytyttyä rupee vähän ahtoja löytymään about vähä alle keltasen puolen välin. Ilman W-letkua (irrotin sen mankkuvenasta) ahtaa siihen punasen alkuun eli siihen mihin normaalisti pitäis ahtaa. Kyydyttäiessä n.3000 tonnin kohalla alkää nykii siihen 4000-5000 asti, 4500 tonnin jälkee nykiminen loppuu. Tyhjäkäynti on suht koht hyvä, ei sammuile ainakaan.
Bensa suodatin, tulpat, hukkaportin kello, ilmasuodatin vaihdettu. Kokeiltu ehjää kassua (ei muutosta nakutuksiin).
Puhallus testi kärsään tehty, kuuluu hyvin pientä sihinää jostai läppäkotelon suunnilta.. ne letkut tuntuis olevan ehjiä, ihan ku pihisis jossai läppäkotelon alapuolella olevassa tiivisteessä tms. Ku laittaa korvan siihen putkeen kiinni joka menee moottorin päällä niin kuulee ku ilmaa menee jonnekki, jotai vinkkejä mistä se vois vuotaa? Ja noi vikakoodit .. noi sytytys katkokset voi johtuu oirelevasta kassusta? Toi anturi.. tietääkseni tässä mallissa ei oo ku kampiakselin asentoanturi ja imuilman lämpö anturi vai oonko väärässä?
Missä voi olla vika? minkä takia nakuttaa ja ei ahda kunnolla edes ilman w-letkua? voiko tosiaan pieni vuoto pistää koko paketin ihan sekasin..vai joku anturi tms ku se nykiikin välillä aika tuntuvasti? luin jostain täältä palstalta et toi imuilman lämpö anturi voi aiheuttaa laihan seoksen ja nykimisen, pitääkö paikkaansa? Mistä kannattais alottaa?
