Onko kukaan koskaan tiedustellu ihan täältä kotomaasta inokkuutta moisten valmistamiseen,luulis että joku vaikka innostus tekeen...varsinkin jos ois heti antaa useampi(?) kymmenen tilausta sisään.

Määrittele kesä.matsson kirjoitti:Molemmat vaihtoehdot kiinnostaa. Kesäksi jos kerkeis niin ok.
Katalysaattorin valmistaja olis hyvä tietää. Tuleekohan tuossa Hollannin-tekeleessä E-hyväksyntä laput mukana katille, kun mainoksessa ainakin mainitaan jotain euro 4:stä. Mua ei ainakaan kiinnosta aina mennä jännittämään konttorille, että milloin on katsurilla huono päivä.
Vastaus tähän itse asiassa on jo tiedossa. Pelkät mittapiirustukset riittävät, mutta itseltäni uupuu piirustustaito etenkin tällaisten kolmiulotteisten kappaleiden osalta. Tämän vuoksi tuumasin, notta olisi helpompaa lähettää koko putki.himppu kirjoitti:Vaihtoehdossa 2 mukana. Riittäisikö tuonne lähettää pelkät mittapiirustukset. Voisi tiedustella Kiinan päästä?
Nyt sitten tarvittaisiin piirtäjälle dp malliksi, mikäli ei netistä löydy jo valmiita piirustuksia tai mittoja.dieselmies kirjoitti:Minä pystyn tuollaisen 3D-mallin ja 2D-piirustukset tekemään kyllä jos jollain olisi esim. skissit (luonnokset) oikeasta kappaleesta