Eiköhän se 3d-ysikolmoseenkin jotenkin sovi turvaistuin

MInkäslainen kaukalo sulla on? Miten remmi riittää? Mulla on Römer baby safe plus. Asentaessa pitää kaukaloa kallistaa aika lailla vauvan nenän suuntaan, että saa vyön taakse. Asennuksen jälkeen voi kaukalon sitten vängätä oikeaaseen asentoon. Saa siinä vauva samalla pikkasen ryttyytystä.Poy kirjoitti:Ei tarvitse olla. Olen kokeillut ainakin omalla penkki asetuksilla (172cm), niin se kaukalo tuli niiden kahden penkin väliin. Samalla kertaa kokeilin laittaa kaukalon apukuskin penkin taakse, niin silloin olis pitänyt siirtää penkkiä eteenpäin (eli ei sekään penkki ollut ennestää kovin edessä). Lisäksi tuo taitaa olla turvallisin paikka lapselle kolaritilanteessa.peinu kirjoitti: No sillon pitää molempien etupenkkien olla etuasennossa?
Mulla on joku vanhempi (käytetty) malli maxi cosi kaukalosta, mutta aika pitkälti samanlainen kuin saman merkkiset uudetkin kaukalot. Olen muutaman kerran vasta tota sovittanut autoon, kun vauva ei ole vielä ehtinyt tulla maailmaanpeinu kirjoitti: MInkäslainen kaukalo sulla on? Miten remmi riittää? Mulla on Römer baby safe plus. Asentaessa pitää kaukaloa kallistaa aika lailla vauvan nenän suuntaan, että saa vyön taakse. Asennuksen jälkeen voi kaukalon sitten vängätä oikeaaseen asentoon. Saa siinä vauva samalla pikkasen ryttyytystä.
Noi on ihan selvät aeron penkitpeinu kirjoitti: Huoimio väri. Sopii parhaiten tumman harmaaseen nahkasisustaanVai pitäiskö tuokin verhoilla nahalla?
![]()
heh, se onkin "mukava" sitten ekaa kertaa live-tilanteessa tehdä tuo kun vauva retkottaa miten sattuu. Auto on kauheen kuuma kun on seissyt auroingon paisteessa. Hiki valuu ja mamma kauhiselle ja paasaa vieressä ja haukkuu saapin paskaksi autoksi.Poy kirjoitti: Olen muutaman kerran vasta tota sovittanut autoon, kun vauva ei ole vielä ehtinyt tulla maailmaan
Nuo muutamat sovitus kerrat olivat myös sellaista vänkäämistä. Pitää vaan se oikea tekniikka oppia, niin menee helposti.
Jos te kaksi ootte pitkähköjä ihmisiä ja meinaatte tehdä vaikka kersan tai pari, niin veikkaan että NG9-3 alkaa ahdistamaan sen viiden vuoden aikana sisätilojensa osalta. Se on nimittäin pieni auto.tsaarela kirjoitti:Kumpaa sukupolvea suosittelette? Toiveissa olisi pitää autoa viitisen vuotta/~100 tkm, ehkä pitempäänkin, jos yhteiselo sujuu. Saab hommattaisiin myös sitä silmälläpitäen, että perheen pääluku mahdollisesti jossain vaiheessa kasvaa nykyisestä kahdesta.
Tuohon olisi hauska lukea perusteluja. Nimimerkillä 195cmkarg kirjoitti:
Jos te kaksi ootte pitkähköjä ihmisiä ja meinaatte tehdä vaikka kersan tai pari, niin veikkaan että NG9-3 alkaa ahdistamaan sen viiden vuoden aikana sisätilojensa osalta. Se on nimittäin pieni auto.
Kyseessä olikin veikkaus ja toisaalta perusteluja ei ole kuin sen verran, mitä ite olen kokeillut eri Saabeja. Itelläni on mittaa 187cm ja vaimolla jotain 170cm ja tällä hetkellä skidit on vähän vaille 4v ja vähän vaille 2v.Psychocowboy kirjoitti:Tuohon olisi hauska lukea perusteluja. Nimimerkillä 195cmkarg kirjoitti:
Jos te kaksi ootte pitkähköjä ihmisiä ja meinaatte tehdä vaikka kersan tai pari, niin veikkaan että NG9-3 alkaa ahdistamaan sen viiden vuoden aikana sisätilojensa osalta. Se on nimittäin pieni auto.. Ainakaan faijan 9-5 ei ollut kuin leveyttä reilusti lisää, ei korkeutta, jota yleensä kaipailen.
Ensin on sanottava että luin väärin orkkis tekstisi eli mulla meni sekaisin ng ja og 9-3karg kirjoitti:
Jotta silleen, kukin taaplaa tyylillään. Tämän perusteella en vain valitsisi perheautoksi NG9-3:a, vaan jonkun muun, esim. OG9-3:n. Jos ajelisin pelkästään yksin, ottaisin jo pelkästään ajettavuuden perusteella ehdottomasti ennemmin NG9-3:n kuin OG9-3:n. Joku muu tekee varmasti toisin ja siihen en sen kummemmin puutu. Onneksi olemassa on myös 9-5
Uuteen 9-3:een saisi helposti lisää päätilaa, jos kuskin penkkiä voisi laskea alemmas, kuten NG900:ssa. Valitettavasti säätövarat loppuvat kesken ja sitten on ajaessa sellainen olo kuin orrella istuisi. No siihenkin tunteeseen tottuu...Psychocowboy kirjoitti:Ng9-3 en hauku sen enempää koska se oli kyllä allekirjoittaneelle niin suuri pettymys tiloiltaan.
Rouva meillä halusi autoksi tuon 9-3:n ja ajaa 99% siihen vuositasolla tulevista kilsoista. Tarvitsee työn vuoksi sitä ja on ollut valintaansa erittäin tyytyväinen. Pituutta hänellä on 160cm. Yksi valintaperuste oli se, että hänen mittaiselle löytyy hyvä ajoasento ja näkee kunnolla ulos ajaessaan. OG-satkuun ei ollut koskaan oikein tyytyväinen.tsaarela kirjoitti:Pituuskysymykseen: olen itse 173 cm ja vaimo jonkin verran päälle 160 cm. NG900:n aikoihin ainakin itseni taakse mahtui ilman ongelmia istumaan, joten sen suhteen ei pitäisi kyllä ongelmaa tulla.
Tämä kuvastaa mielestäni juurikin sitä, että NG9-3 on tehty pienemmille ihmisille kuin aiemmat Saabitrr kirjoitti:Rouva meillä halusi autoksi tuon 9-3:n ja ajaa 99% siihen vuositasolla tulevista kilsoista. Tarvitsee työn vuoksi sitä ja on ollut valintaansa erittäin tyytyväinen. Pituutta hänellä on 160cm. Yksi valintaperuste oli se, että hänen mittaiselle löytyy hyvä ajoasento ja näkee kunnolla ulos ajaessaan. OG-satkuun ei ollut koskaan oikein tyytyväinen.tsaarela kirjoitti:Pituuskysymykseen: olen itse 173 cm ja vaimo jonkin verran päälle 160 cm. NG900:n aikoihin ainakin itseni taakse mahtui ilman ongelmia istumaan, joten sen suhteen ei pitäisi kyllä ongelmaa tulla.