Työn hinnan perusteella siinä joutuu purkamaan puoli autoa, mutta näitä hommia tehneet kaverit varmaankin osaavat antaa tähän infoa todellisuudesta.
Mulla tuo korjaus ei mennyt ihan putkeen, kun alkoi etupää lonksumaan ja sitten narisemaan aina kun kiihdytti ja jarrutti ja ratti oli hieman vinossa.
Diagnoosi: kelkan pultit löysällä ja aurauskulmat ketuillaan... just tänään korjattiin reklamaationa. Et silleen, mutta nyt toimii kytkin, hiljaista on ja kulkee suoraan
Mutta jos totta puhutaan, niin en oo oikeen samoilla aalloilla tän Saabin kanssa ...
nyt näyttää siltä, että tästä voin syyttää vain itseäni, kun en ole hankkinut alustasarjaa, 18" vanteita, steg 3:sta, klämppiä, poistanut merkkejä, teipit ikkunoihin, 2" ahtomittaria jne...

poppivehkeet sain kyllä paremmiksi vaihtamalla uudet paremmat kaiuttimet eteen oviin/kojelauta ja taakse
