Vetokoukun johtosarja

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
saabeli
"Aero"
Viestit: 321
Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 07:40

Viesti Kirjoittaja saabeli »

eikö saabin työkalusarjaan enää nykyään kuulu torxit?
Työkalusarjaan kuuluu:
- tunkki käyttövarrella
- rengasavain
- 1 kpl meisseli

lisäksi peräkontista löytyy:
- varoituskolmio
- "vararengas"
9-3 2,0t (185hv) 5D jubilee vm.2002
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3458
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja suorsa »

-00 mallissa on ainakin vielä torxit mukana. Itse asensin koukun irrottamatta takapuskuria - tosin vaatii hieman sorminäppäryyttä saada puskuriin tuleva ylin pultti paikoilleen.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Poy
"Hölösuu"
Viestit: 1319
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 21:30
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Poy »

Nyt pitäisi laittaa vetokoukku, mutta en vielä ole varma minkä mallin laittaisin. Ainakin irrotettavissa olis vaihtoehtoina Fixus ja Kovil. Onko kellään kokemusta noista? Tarviiko porailla reikiä mihinkään? Fixus olisi jotain 80€ halvempi. Meneekö saabin alkuperäinen kiinteäkoukku noita paljon helpommin paikalle? Se on noita tarvike irrotettavia halvempi. Onko mitään hyvää tarvike kiinteää koukkua?
Ex: OG9-5 -07 Aero, OG9-3 -99, OG900 -86
ruotsin rauta
Matalapaineturbo
Viestit: 161
Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 20:51
Paikkakunta: Pori

Re: Vetokoukun johtosarja

Viesti Kirjoittaja ruotsin rauta »

Hei, kertokaas joku jos sattuu muistamaan, niin miten se takapuskuri on reunoistaan kiinni :?:
Otin juuri takapaksin puolelta ne neljä mutteria irti ja yllättäen hoksasin, että tämä ei vielä riitä. Pakkasta sen verran että ei uskalla väkisin ryskiä, ettei kaikki muoviklipsut mene hajalle...
Pitäskö se vaan liukua siellä pyöräkoteloiden puolella olevia hahloja myöten irti vetämällä, vai onko siinä vielä joku jippo :?:
Koukkua rupesin vähän sovittelemaan :lol:
Haku ei ainakaan juuri tarkalleen tästä systeemistä antanut mitään apua..

SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Vetokoukun johtosarja

Viesti Kirjoittaja Hook »

Porakone auttaa..
2 (tai 3 per puoli) popniittiä irti lokasuojan kaaren ja puskurin yhtymäkohdasta. Sen jälkeen puskuri pääsee liikkumaan taaksepäin "urissaan".
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
ruotsin rauta
Matalapaineturbo
Viestit: 161
Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 20:51
Paikkakunta: Pori

Re: Vetokoukun johtosarja

Viesti Kirjoittaja ruotsin rauta »

Hook kirjoitti:Porakone auttaa..
2 (tai 3 per puoli) popniittiä irti lokasuojan kaaren ja puskurin yhtymäkohdasta. Sen jälkeen puskuri pääsee liikkumaan taaksepäin "urissaan".

Aivan, että ne popparit siinä sitten vaan ovat, ja sitten se lähtee vetämällä tuo rakkine pois. KIITOS, tämä selvensi ajatukseni kristallin kirkkaiksi :D
Jep, Black`n Dekkerit vaan huutamaan! :lol:

SAAB 9-3 2.0t -01 (käyttis)
SAAB 96-79 (ikuisuus projekti)
Vastaa Viestiin