
Uskaltaiskohan sitä itekin ryhtyä mokomaan operaatioon kun nykysellä karretilla on rulluteltu 260 000 ja alakaa jo olla vähän väsähtäny luonne

TäältäPola kirjoitti:Mistä ostit uuden ahtimen, joutuko lähettämään vanhan vaihdossa, mitä makso kuluineen, tuliko nopeesti?![]()
Uskaltaiskohan sitä itekin ryhtyä mokomaan operaatioon kun nykysellä karretilla on rulluteltu 260 000 ja alakaa jo olla vähän väsähtäny luonne
Mikä kokonen räikkä tohon tarvii. Löytyis 10 ja 13mm. Pitääkö lähteä työkalukaupoille?Tomsson kirjoitti:Noniin, pakari on irti turbosta. Luojan kiitos, että oli räikkälenkkisarja. Olisi saattanut tulla muuten itku sen alimmaisen mutterin/pultin kanssa, jotka tulivat nyt pihalle käsikädessä napsu kerrallaan.
Ei mitään muistikuvaa. Jos veikata pitäis niin arvaisin 12mm. Muistaakseni joku koko oli vähän villi, kun remppaa tein. Voi olla toki 10mm:kin.Pola kirjoitti:Mikä kokonen räikkä tohon tarvii. Löytyis 10 ja 13mm. Pitääkö lähteä työkalukaupoille?Tomsson kirjoitti:Noniin, pakari on irti turbosta. Luojan kiitos, että oli räikkälenkkisarja. Olisi saattanut tulla muuten itku sen alimmaisen mutterin/pultin kanssa, jotka tulivat nyt pihalle käsikädessä napsu kerrallaan.
Mulla auto ehti seisoa vajaat 2 viikkoa, ennen kuin ruuvasin turbon irti. Ei juurikaan valunut öljyä tuloputkesta. Ei ainakaan niin että muistaisin. Liekö valunut tyhjäksi turbon läpi paluuletkuun siinä seistessään.Pola kirjoitti:Suuret kiitokset vaivan näöstä! Aamulla olis tarkotus käydä vaihtelemaan. Ahdin ja epämääränen kasa muttereita ja tiivisteitä on jo tän viikkoa odotellut nurkassa asennusta.
Valuttaako kovasti öljyä kun irroittaa letkut?
Mitään huomioitavaa kun tällainen asiasta mitään tietämätön käy kyseistä operaatiota turaamaan?