Ei kuulostaa samanlaiselta vialta ainakaan. Autoni starttaa hyvin kylmänä, talvellakin. Tuntuu jopa tehokkaammalta kylmänä, jos on mahdollista?!Jonz kirjoitti:Moro,
Minun Aerossa on vähän samaa vikaa ettei ole kaikki kunnossa.
Käynnistäessä kylmänä joutuu muutaman kerran pyöräyttämään starttia ennen kuin lähtee käyntiin.
Sitten kiihytyksissä turbo herää minun mielestä liian pitkällä viiveellä.
Sitten kun ahtopaineet saa keltaisen ja punaisen rajalle (3.vaihteella) niin pysyy siellä hetken, sitten auton meno hyytyy ja mittari putoaa lähemmäs valkoisen ja keltaisen rajaa. Nelosellä kiihyttäessä ei pääse oikeestaan ollenkaan keltaisen ja punaisen rajalle, ja kun sinne pääsee niin tipahtaa heti takaisin keltaisen alkuun.
Voiskohan mulla olla samaa vikaa, kun viestiketjun aloittaja
Ja kaasuttaessa ahdot nousevat, hitaasti ja "nykien", mutta nousevat kuitenkin, ja pysyvät. (Auton oman ahtopainemittarin mukaan). Mutta turbo kyllä herää pitkällä viiveellä.