Mimmi kirjoitti:Eikös WISsin ohje riittänytkään?

EI riittänyt ja koska WIS:in ohjeet vaikuttivat olevan taas kerran päin honkia niin piti kysyä lisäneuvoja

Homma meni juuri kuten itse ajattelinkin (eli kuten kaikissa muissakin Saabeissani) eli kytkimen tulee olla EI-painettuna (siis kytkinpolkimillisissa malleissa poljin ylhäällä), kytkin kuormitettuna ei saanut tulemaan mitään nestekiertoa vaikka paine oli kuinka kova tahansa, heti kun sensosta päästi "polkimen" ylös niin alkoi nestettä tulemaan hyvin.
Nyt on ainoa mietinnän kohde se että koskahan kaikki ilma on tullut ulos, senson työsylkän ilmausruuvi on sellainen 12-15cm pitkä putki josta on vaikea nähdä koska ottaa juurestaan ilmaa ja koska taas ilmaa tulee nestejärjestelmästä (siis ihan normaali nestekytkinjärjestelmä eli työsylkkä ja pääsylkkä sekä niiden välinen letku, ja pääsylkkä saa nesteen jarrunestesäiliöstä kuten kuuluukin).