
Ei muuten mutta siinä bemari hommassakin puhuttiin ainoastaan välistä 100-200.
Jos oli minulle tarkoitettu piikkinä, niin metsään meni. Olipa silloin vielä vakioahtimella varustettu tonnari, tosin ahtoja hiukan reippaammin.ng900aero kirjoitti:No kaikkihan tietävät että vanha tonnari päihittää boxterin siinä missä 9-5 2.0t e39 M5:n, etenkin unessa tai jossain mahdollisessa rinnakkaismaailmassarenner kirjoitti:NG:lle kuinka niin levottomia, mitään mitä täällä on puhuttu ei ole "speksien" ulkopuolella?
Vai perustatko uskomattoman epäluulosi/skeptisyytesi tietoon vai luuloon.
Luulo kun tunnetusti ei ole tiedän väärti.![]()
Mutta saahan sitä olla unelmia
vjbrenner kirjoitti:...2.0t...~300hv)
Noh, 2.0t vakioteho on 150hv...Siihen kun lisätään 100% eli käsittääkseni 150hv, saadaan...ööh...tota...nomissäsekalkulaattori...eiku...totanoi...300hv?renner kirjoitti: Tässä sen saabin speksit joten ei nyt ihan 100% ole tehon nosto
300Hk / 408Nm
Eikös renner: llä ole aero...V.J.S kirjoitti:vjbrenner kirjoitti:...2.0t...~300hv)Noh, 2.0t vakioteho on 150hv...Siihen kun lisätään 100% eli käsittääkseni 150hv, saadaan...ööh...tota...nomissäsekalkulaattori...eiku...totanoi...300hv?renner kirjoitti: Tässä sen saabin speksit joten ei nyt ihan 100% ole tehon nosto
300Hk / 408Nm
Ei ole omaa väitettä, vaan kuulemma eli siis muualta.Stage 3 Viggen vie muuten M3 bemuakin mutta vain 200km/h asti jonka jälkeen bemarin voima vie autoa eteenpäin
Ihan tottahan tuo trollin teksti on. M3sia on olemassa erilaisia ja tuossa ei sen tarkemmin puhuta mistä ämmästä on kysejuhokare kirjoitti:Liekkö ollut Jyrkiltä mainospuhetta, mutta tällaisen kirjoituksen mm. sain kysellessäni mm. Trollin tuotteita:
Ei ole omaa väitettä, vaan kuulemma eli siis muualta.Stage 3 Viggen vie muuten M3 bemuakin mutta vain 200km/h asti jonka jälkeen bemarin voima vie autoa eteenpäinItselläni ei ole kummastakaan autosta minkäänlaista kokemusta ja varmaan ei tule olemaankaan, niin itse en tiedä minkäänlaista omaa faktaa asiaan liittyen.
Onhan niitä joo. Jenkeissä esim tuota "perusmallia" myytiin huomattavasti pienemmillä tehoilla.ng900aero kirjoitti: M3 e36:siakin on eri versiota:
"(3.2l-24v I6) Euro Version - 236 kW/321 bhp 0-60 mph - 5.5 s. Top Speed: 155 mph (electronically limited)
Special Models
There were five special-edition models of the E36 M3 produced: the M3 Euro-Spec (Canadian Edition), M3 CSL (also known as the M3 Lightweight), M3 GT, M3 GT-R, and the M3-R."
Luulisin että noiden nöyryyttäminen voisi olla aika haastava projekti.
(Olen nyt ajellut parina päivänä appiukon 9000iA 2.0 -combicoupella, erinomaisen leppoisa ja sivistynyt peli turbottomana, voimaa tulee lienaarisesti ilman rykäisyjä ja bensaa ei kulu juuri mitään, kerrassaan ideaalinen kulkupeli.)