Ei muuten mutta siinä bemari hommassakin puhuttiin ainoastaan välistä 100-200.
Aero Vs. Boxter S
Jos oli minulle tarkoitettu piikkinä, niin metsään meni. Olipa silloin vielä vakioahtimella varustettu tonnari, tosin ahtoja hiukan reippaammin.ng900aero kirjoitti:No kaikkihan tietävät että vanha tonnari päihittää boxterin siinä missä 9-5 2.0t e39 M5:n, etenkin unessa tai jossain mahdollisessa rinnakkaismaailmassarenner kirjoitti:NG:lle kuinka niin levottomia, mitään mitä täällä on puhuttu ei ole "speksien" ulkopuolella?
Vai perustatko uskomattoman epäluulosi/skeptisyytesi tietoon vai luuloon.
Luulo kun tunnetusti ei ole tiedän väärti.![]()
Mutta saahan sitä olla unelmia
Pääseekös tuolla E39 ämmällä jo kuuhun?
Foxbody turbo
No joo, kulkihan 2.3T-tonttukin jotenkin steg3-lastulla ja w-letku irti mutta en oikein ymmärrä mikä pointti näillä jutuilla on? 
Siis jos verrataan esim. laitonta 9-5:ttä jonka tehoa on lisätty 100% ja laillista M5:ttä? Samassa suhteessa viritetyssä M5:ssä olisi tehoa vaatimattomat 800hv
Ei nuo mun romut ainkaan mihinkään kulje, eikä ole tarveskaan
Siis jos verrataan esim. laitonta 9-5:ttä jonka tehoa on lisätty 100% ja laillista M5:ttä? Samassa suhteessa viritetyssä M5:ssä olisi tehoa vaatimattomat 800hv
Ei nuo mun romut ainkaan mihinkään kulje, eikä ole tarveskaan
Viimeksi muokannut ng900aero, Ti Elo 29, 2006 00:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Älä nyt lyö läskiks NG koko ajan vaan puhu asiaa, jos osaat.
Tässä sen saabin speksit joten ei nyt ihan 100% ole tehon nosto
300Hk / 408Nm
Mjukvara Nordic Uhr
KN Airfilter
3,5bar bränsletrycks regulator
3" Racekatalysator
2,5" Rostfritt sportavgassystem med ett ovalt 4"
18t/#6 turboagg.
Alu IC
Ferrita "luftsnok"
Ja pointtinahan näissä jutuissa on AJONAUTINTO, parasta mitä autoilu voi tarjota.
Tässä sen saabin speksit joten ei nyt ihan 100% ole tehon nosto
300Hk / 408Nm
Mjukvara Nordic Uhr
KN Airfilter
3,5bar bränsletrycks regulator
3" Racekatalysator
2,5" Rostfritt sportavgassystem med ett ovalt 4"
18t/#6 turboagg.
Alu IC
Ferrita "luftsnok"
Ja pointtinahan näissä jutuissa on AJONAUTINTO, parasta mitä autoilu voi tarjota.
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
vjbrenner kirjoitti:...2.0t...~300hv)
Noh, 2.0t vakioteho on 150hv...Siihen kun lisätään 100% eli käsittääkseni 150hv, saadaan...ööh...tota...nomissäsekalkulaattori...eiku...totanoi...300hv?renner kirjoitti: Tässä sen saabin speksit joten ei nyt ihan 100% ole tehon nosto
300Hk / 408Nm
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Eikös renner: llä ole aero...V.J.S kirjoitti:vjbrenner kirjoitti:...2.0t...~300hv)Noh, 2.0t vakioteho on 150hv...Siihen kun lisätään 100% eli käsittääkseni 150hv, saadaan...ööh...tota...nomissäsekalkulaattori...eiku...totanoi...300hv?renner kirjoitti: Tässä sen saabin speksit joten ei nyt ihan 100% ole tehon nosto
300Hk / 408Nm
Edit:
Joo joo just, olis pitänny lukee ed. viestit tarkemmin
Liekkö ollut Jyrkiltä mainospuhetta, mutta tällaisen kirjoituksen mm. sain kysellessäni mm. Trollin tuotteita:
Itselläni ei ole kummastakaan autosta minkäänlaista kokemusta ja varmaan ei tule olemaankaan, niin itse en tiedä minkäänlaista omaa faktaa asiaan liittyen.
Ei ole omaa väitettä, vaan kuulemma eli siis muualta.Stage 3 Viggen vie muuten M3 bemuakin mutta vain 200km/h asti jonka jälkeen bemarin voima vie autoa eteenpäin
#1882
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Saab 9-3SS TTiD vm. 2008 & Mitsubishi L200 vm. 2016 & Landrover Defender Td5 vm. 2003
Ihan tottahan tuo trollin teksti on. M3sia on olemassa erilaisia ja tuossa ei sen tarkemmin puhuta mistä ämmästä on kysejuhokare kirjoitti:Liekkö ollut Jyrkiltä mainospuhetta, mutta tällaisen kirjoituksen mm. sain kysellessäni mm. Trollin tuotteita:
Ei ole omaa väitettä, vaan kuulemma eli siis muualta.Stage 3 Viggen vie muuten M3 bemuakin mutta vain 200km/h asti jonka jälkeen bemarin voima vie autoa eteenpäinItselläni ei ole kummastakaan autosta minkäänlaista kokemusta ja varmaan ei tule olemaankaan, niin itse en tiedä minkäänlaista omaa faktaa asiaan liittyen.
"Uusi" e46 ei välttämättä kyykisty kun taas aikaisempi e36 saattaa hyvinkin jäädä jalkoihin
noh.. onneksi noita m bemuja on aika vähän liikkeellä... mahtaisko olla sama syy kuin se mikei kossuja ole missään... ÖH.. maksaakos ne nyt ihan älyttömästi.. no maksaahan ne.
ja rahalla saa ja hevosilla pääsee, mutta kun ei ole rahaa, niin joutuu tyytymään kaikkiin sähköherkkuihin, ja vaan 2.3T:hen.. varttimaili onneksi omalla automaattitonnarilla samaan aikaan kuin kaverin uuskoppasella supralla...
ja tuon voi tarkistaa..
ja rahalla saa ja hevosilla pääsee, mutta kun ei ole rahaa, niin joutuu tyytymään kaikkiin sähköherkkuihin, ja vaan 2.3T:hen.. varttimaili onneksi omalla automaattitonnarilla samaan aikaan kuin kaverin uuskoppasella supralla...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
M3 e36:siakin on eri versiota:
"(3.2l-24v I6) Euro Version - 236 kW/321 bhp 0-60 mph - 5.5 s. Top Speed: 155 mph (electronically limited)
Special Models
There were five special-edition models of the E36 M3 produced: the M3 Euro-Spec (Canadian Edition), M3 CSL (also known as the M3 Lightweight), M3 GT, M3 GT-R, and the M3-R."
Luulisin että noiden nöyryyttäminen voisi olla aika haastava projekti.
(Olen nyt ajellut parina päivänä appiukon 9000iA 2.0 -combicoupella, erinomaisen leppoisa ja sivistynyt peli turbottomana, voimaa tulee lienaarisesti ilman rykäisyjä ja bensaa ei kulu juuri mitään, kerrassaan ideaalinen kulkupeli.)
"(3.2l-24v I6) Euro Version - 236 kW/321 bhp 0-60 mph - 5.5 s. Top Speed: 155 mph (electronically limited)
Special Models
There were five special-edition models of the E36 M3 produced: the M3 Euro-Spec (Canadian Edition), M3 CSL (also known as the M3 Lightweight), M3 GT, M3 GT-R, and the M3-R."
Luulisin että noiden nöyryyttäminen voisi olla aika haastava projekti.
(Olen nyt ajellut parina päivänä appiukon 9000iA 2.0 -combicoupella, erinomaisen leppoisa ja sivistynyt peli turbottomana, voimaa tulee lienaarisesti ilman rykäisyjä ja bensaa ei kulu juuri mitään, kerrassaan ideaalinen kulkupeli.)
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Onhan niitä joo. Jenkeissä esim tuota "perusmallia" myytiin huomattavasti pienemmillä tehoilla.ng900aero kirjoitti: M3 e36:siakin on eri versiota:
"(3.2l-24v I6) Euro Version - 236 kW/321 bhp 0-60 mph - 5.5 s. Top Speed: 155 mph (electronically limited)
Special Models
There were five special-edition models of the E36 M3 produced: the M3 Euro-Spec (Canadian Edition), M3 CSL (also known as the M3 Lightweight), M3 GT, M3 GT-R, and the M3-R."
Luulisin että noiden nöyryyttäminen voisi olla aika haastava projekti.
(Olen nyt ajellut parina päivänä appiukon 9000iA 2.0 -combicoupella, erinomaisen leppoisa ja sivistynyt peli turbottomana, voimaa tulee lienaarisesti ilman rykäisyjä ja bensaa ei kulu juuri mitään, kerrassaan ideaalinen kulkupeli.)
Itse viittasin kyllä tuohon perusmalliin koska olettaen noita muita ei suomessa ihan hirveen montaa ole.
Enkä kyllä ole koskaan kuullut e36 CSL:stä ? E46 tiedän hyvinkin, niitä on pari tullut nähtyäkin. Tosin eihän sitä kaikkea voi tietää
Eikä noi pelkät nimikkeet eivät kovin paljoa sano auton kulkupuolesta joten niiden perusteella on kovin hankala mennä sanomaan nöyryyttämisen vaikeudesta yhtikäs mitään
Jos vaikka M3 GT tarkoittaa, että siinä takaluukussa komeilee GT leima ja autossa on erilaiset nahkajakkarat niin tuskin se kulkupuoleen hirveesti vaikuttaa
EDIT:
-M3 Euro-Spec (Canadian Version) perus 3.0l 286hv. Lisätyt sumuvalot ja kolmas jarruvalo tuskin menopuolta sen kummemmin parantavat
-M3 CSL kevennetty versio, tarkoituksena kisavalmis ämmä.
-M3 GT kuten arvelin, hieman erilailla varusteltu versio. 295hv.
-M3 GTR joku DTM versio. Tuskin kovinkaan montaa maailmassa. Etenkään katukäytössä.
-M3-R; 15kpl tilattu tarkoituksena kisata Australian Super Production sarjassa. Kaikki toimitettu Frank Gardiner Racingille. 324hv.
Eli mikään näistä ei ole tuota perusversiota tehokkaampi (poikkeuksena tuo DTM auto mutta sitä tuskin muutenkaan Suomen liikenteessä kohtaa). CSL näistä kevennetty joten sitä kautta kulkupuoli ehkä hiukan paranneltu.
Summa sumarum, perusversio on kaiketi se josta kannattaa tässä yhteydessä puhua
No ei ne kaikki e36:t noin laiskoja ole, tuokin vanha romu vm 1995 saattaisi jo mennäkin johonkin
http://www.europeancarweb.com/features/ ... index.html
http://www.europeancarweb.com/features/ ... index.html
Viimeksi muokannut ng900aero, Ti Elo 29, 2006 16:43. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98