Nopeat kysymykset
Re: Nopeat kysymykset
Jos sait vahingossa johdot oikosulkuun tai plussajohdon koria vasten niin APC:n sulake voi olla palanut.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Nopeat kysymykset
Mahdollisia vikapaikkoja on ecun fetit, johtosarja syylärin päädyn kohdalta, sulake ja itse mankuvena.
Tarkista eka sulake, jonka jälkeen johtosarja, mankuvena ja lopuksi ecu. Kokeile vielä varmuuden vuoksi nollata ecu..
Tarkista eka sulake, jonka jälkeen johtosarja, mankuvena ja lopuksi ecu. Kokeile vielä varmuuden vuoksi nollata ecu..
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Nopeat kysymykset
Ensimmäisenä tarkistin APC:n sulakkeen ja se oli kuin olikin palanut. Aiemmin sitä jo käpistelin, mutta jäi huomaamatta pimeässä että oli rikkinäinen. Nyt toimii normaalisti, uutena ominaisuutena akuutti eturenkaiden pito-ongelma...
Kiitoksia nopeista vastauksista!
Kiitoksia nopeista vastauksista!
Saab 9³ SC 1.9TiDS A -08 | Saab 9⁵ 4D 2.0t -99
Ex - Saab 9⁵ 2.3tA -08 | Saab 9³ 2.3t SE -00 | Saab 9³ 2.2TiD SE -o1 | #6173
Ex - Saab 9⁵ 2.3tA -08 | Saab 9³ 2.3t SE -00 | Saab 9³ 2.2TiD SE -o1 | #6173
Re: Nopeat kysymykset
Niin.. kysymys kuuluukin, että miksi sulake paloi? Ei pala pelkästään siitä, jos mankuvena irti...
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Nopeat kysymykset
Jos T7 konversio on tehty esim. abikoilla eikä virallisella liittimellä niin irroitettuna saattaa johdonpää melko helposti osua koriin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Nopeat kysymykset
Ei niitä kuulu niin tehdä...
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Nopeat kysymykset
Omassa autossa aikoinaan tein kun en jaksanut metsästää sopivaa liitintä ja piti saada heti toimimaan. Patentti jäi pysyväksi ja lienee jo viitisen vuotta toiminut siinä autossa ongelmitta En tietysti muille tuollaista tekisi mutta en ihmettele jos joku on vastaavanlaisen suht. harmittoman patentin tehnyt itse.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Nopeat kysymykset
Kolkki sytytti vikavalon ja open sid anto vikakoodin 4481, eli mitäs tämä vikakoodi meinaa kun ei haulla löytynyt?
9000 cs -94 stage?
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
9-5 - 98 stage 1
9000 cse - 97 varaosapeli
#5903
Tech 2 hommat
T5 , 7 ja 8 ohjelmointia
Re: Nopeat kysymykset
Taitaa vastata p1181 ja sen pitäis tarkoittaa väärä sekoitus polttoaine ja ilmamäärä.93TJb kirjoitti:Kolkki sytytti vikavalon ja open sid anto vikakoodin 4481, eli mitäs tämä vikakoodi meinaa kun ei haulla löytynyt?
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Nopeat kysymykset
Hook kirjoitti:Niin.. kysymys kuuluukin, että miksi sulake paloi? Ei pala pelkästään siitä, jos mankuvena irti...
Tämähän siinä oli. Sen verran johdoissa pituutta, että abikot pääsevät koriin tapaamaan kun tarkistin.jcarlson kirjoitti:Jos T7 konversio on tehty esim. abikoilla eikä virallisella liittimellä niin irroitettuna saattaa johdonpää melko helposti osua koriin.
Saab 9³ SC 1.9TiDS A -08 | Saab 9⁵ 4D 2.0t -99
Ex - Saab 9⁵ 2.3tA -08 | Saab 9³ 2.3t SE -00 | Saab 9³ 2.2TiD SE -o1 | #6173
Ex - Saab 9⁵ 2.3tA -08 | Saab 9³ 2.3t SE -00 | Saab 9³ 2.2TiD SE -o1 | #6173
Re: Nopeat kysymykset
Kuinkas yleinen vaiva näissä oikein on tuo jarrupääsylinteri? Leimalla vasen etujarru ja oikea takajarru menee yli rajojen, tuntus vaan että olis vika jossakin muualla kuin satulassa tai letkussa. Satuloissa ei ollu mitään vikaa, todella herkät oli.
Ainakin jääny käsitys että näihin saa noita pääsylinterin tiivisteitä vaihdella..
Ainakin jääny käsitys että näihin saa noita pääsylinterin tiivisteitä vaihdella..
9-5 B235iR MY98 Biopower
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9-3 Aero Cab MY02
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Re: Nopeat kysymykset
Sopiiko 9000 aeron punaiset suuttimet ng ysisataseen, ja onko ne paremmat kuin vakiosuuttimet? Kelasin vaan et jos niillä pääsis pitemmälle kuin vakiosuuttimilla niin ei ehkä tarttis ostaa sit uusia.
Re: Nopeat kysymykset
saabin isoimmat vakiosuuttimet löytyy kaikista t5 vehkeistä. isompia ei ole, kun tuo 360cc.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Nopeat kysymykset
Fiksuja taas kyselen...
Ilmeisesti lukkopesä ollu vähän jäässä, ku joutunut venkuttaa avainta edestakas et saa lukot auki..Mutta miks ihmees välil töötti antaa äänen, ku väännän avainta oikeelle??
Ilmeisesti lukkopesä ollu vähän jäässä, ku joutunut venkuttaa avainta edestakas et saa lukot auki..Mutta miks ihmees välil töötti antaa äänen, ku väännän avainta oikeelle??
Nro 6180
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
9-3 1999 2.0/R.I.P. 900 1983 2.0/9-3 1999 2.0T
Re: Nopeat kysymykset
Autossa on ilmeiseti hälytin ja torvea töräytetään takalukkoon menemisen kunniaksi?
Kaukosäätimellä kun lukitsee, niin toisella lukitusnapin painalluksella tulee töräytys takalukon merkiksi mikäli autossa on hälytin.
Kaukosäätimellä kun lukitsee, niin toisella lukitusnapin painalluksella tulee töräytys takalukon merkiksi mikäli autossa on hälytin.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-3_02