CID 1:sen kalibrointi ja TECH

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Juusokas
"Hirsch"

CID 1:sen kalibrointi ja TECH

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Kun tuossa aikani kuluksi kojetaulua purin ja handfree johtoa etsiskelin tulin irroittaneeksi CID:in irti johdoistaan. Noh, sehän nollaantui. Ei muuta kuin mittajärjestelmä ja kieli uudestaan valituiksi. Ainoa vaan että tämän jälkeen kulutus on noussut hurjasti. Vaihdoin samalla vakio viiksen vakionopeussäätimen viikseen (puuttuu siis vielä se ohjainyksikkö joka vielä 2000 mallisiin vaaditaan). Mutta tämä nyt tuskin kulutusta nostaa. Eli olisiko Cid vain sen veren metsässä ettei oikeita lukemia tule. Siis kuinka Cidin kalibrointi suoritetaan?

Monasti kun olen vanhoja forumin juttuja lukenut, olen törmännyt TECH hässäkkään (Techillä irroitettu AS2, jne.). Onkohan se jokin apulaite vai mikä? Silläkö mahdollisesti CID kalibroidaan.

Kiitos...
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
Juusokas
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Juusokas »

Niin siis SID eikä tuo CID...
AC
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja AC »

Tech2 on vikakoodien lukulaite/laite auton laitteiden ohjelmointiin. Yksityiset eivät sitä saa, mutta kaikissa valtuutetuissa ja varmaan muutamissa muissakin huolloissa sellainen on. Valtuutetussa huollossa Techin käytöstä veloitetaan useimmiten noin pari kymppiä.
BMW 320dA Coupe LCI
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

onhan sulla oikea mittayksikkö käytössä kulutuksessa?
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
se93tbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Mä olen repinyt kanssa ton SID:in irti vaikka kuinka monesti ja valkannut vaan nää euro asetukset ja siinä se.
9-3.1972
Vastaa Viestiin