Kun tuossa aikani kuluksi kojetaulua purin ja handfree johtoa etsiskelin tulin irroittaneeksi CID:in irti johdoistaan. Noh, sehän nollaantui. Ei muuta kuin mittajärjestelmä ja kieli uudestaan valituiksi. Ainoa vaan että tämän jälkeen kulutus on noussut hurjasti. Vaihdoin samalla vakio viiksen vakionopeussäätimen viikseen (puuttuu siis vielä se ohjainyksikkö joka vielä 2000 mallisiin vaaditaan). Mutta tämä nyt tuskin kulutusta nostaa. Eli olisiko Cid vain sen veren metsässä ettei oikeita lukemia tule. Siis kuinka Cidin kalibrointi suoritetaan?
Monasti kun olen vanhoja forumin juttuja lukenut, olen törmännyt TECH hässäkkään (Techillä irroitettu AS2, jne.). Onkohan se jokin apulaite vai mikä? Silläkö mahdollisesti CID kalibroidaan.
Kiitos...
CID 1:sen kalibrointi ja TECH
CID 1:sen kalibrointi ja TECH
SS-K #1367 \ STCF #44
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
9-3 2.0t Sport -00 Junnustage 1
"Elämää varmaan löytyy ilman 500 hv:tä mutta veikkaanpa että se on melkoista nyhräämistä"
- Eki Mustakari -
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
onhan sulla oikea mittayksikkö käytössä kulutuksessa?
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta