ps: Mittariston vaihdoin kun oli pimeänä , mutta tämä fuelcut ongelma ei sillä poistunut vaikka joskus risa mittaristo on sitäkin kuulemma tehnyt
fuelcut heti kun menee ahdoille
fuelcut heti kun menee ahdoille
Tuossa on yksi ikuisuusprojektiksi muuttunut NG900 turbo työn alla. Tällä kertaa lyö naaman tuulilasiin heti kun menee ahdoille, joten ajaminen on aika tuskallista. Itselleni tulee mieleen viallinen DI kassu tai ahtoanturi , mutta onkos raadilla jotain muuta mielessä ? Jos löytyy jompaakumpaa / kumpaakin testattavaksi niin otan vastaan / teen kauppaa 
ps: Mittariston vaihdoin kun oli pimeänä , mutta tämä fuelcut ongelma ei sillä poistunut vaikka joskus risa mittaristo on sitäkin kuulemma tehnyt
ps: Mittariston vaihdoin kun oli pimeänä , mutta tämä fuelcut ongelma ei sillä poistunut vaikka joskus risa mittaristo on sitäkin kuulemma tehnyt
Re: fuelcut heti kun menee ahdoille
Ahtomittari ei välttämättä ehdi mukaan jos on mekaaninen, eli kannattaa tarkistaa mahdollinen yliahtaminen esim. mankkuvena ohittamalla tai t5suiten realtimellä..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: fuelcut heti kun menee ahdoille
logattua: 0,2 bar -> fuelcut
Mappianturia pitää vissiin koittaa ekana
Mappianturia pitää vissiin koittaa ekana