fuelcut heti kun menee ahdoille

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

fuelcut heti kun menee ahdoille

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Tuossa on yksi ikuisuusprojektiksi muuttunut NG900 turbo työn alla. Tällä kertaa lyö naaman tuulilasiin heti kun menee ahdoille, joten ajaminen on aika tuskallista. Itselleni tulee mieleen viallinen DI kassu tai ahtoanturi , mutta onkos raadilla jotain muuta mielessä ? Jos löytyy jompaakumpaa / kumpaakin testattavaksi niin otan vastaan / teen kauppaa :evil:

ps: Mittariston vaihdoin kun oli pimeänä , mutta tämä fuelcut ongelma ei sillä poistunut vaikka joskus risa mittaristo on sitäkin kuulemma tehnyt
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: fuelcut heti kun menee ahdoille

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ahtomittari ei välttämättä ehdi mukaan jos on mekaaninen, eli kannattaa tarkistaa mahdollinen yliahtaminen esim. mankkuvena ohittamalla tai t5suiten realtimellä..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
jykä66
"Hirsch"
Viestit: 896
Liittynyt: Su Tammi 30, 2005 17:39
Paikkakunta: tampere

Re: fuelcut heti kun menee ahdoille

Viesti Kirjoittaja jykä66 »

map-anturi?
omassa ex-ng:ssä oli vika siinä.
#2285
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: fuelcut heti kun menee ahdoille

Viesti Kirjoittaja Kaide »

logattua: 0,2 bar -> fuelcut

Mappianturia pitää vissiin koittaa ekana
Vastaa Viestiin