Clamppi
Clamppi
Aloitetaas vanha aihe uudestaan. Eli kokemuksia näistä clampeista? Ilmeisesti ollut ihan hyviä kun foorumilaiset ovat niitä itsekkin tehneet.
Onko tämä rintapellin halkeaminen todellinen ongelma?
Heräsin aiheeseen wheelers dealers ohjelman 93 turbo jaksosta, jossa peloiteltiin sillä halkeamisella? Näitähän saa esim ebaysta reilulla satkulla.
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-NG900-9- ... 415b5e9091
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-900-9-3- ... 19ce110352
Onko tämä rintapellin halkeaminen todellinen ongelma?
Heräsin aiheeseen wheelers dealers ohjelman 93 turbo jaksosta, jossa peloiteltiin sillä halkeamisella? Näitähän saa esim ebaysta reilulla satkulla.
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-NG900-9- ... 415b5e9091
http://www.ebay.co.uk/itm/Saab-900-9-3- ... 19ce110352
Ng900
Re: Clamppi
ei se mitään oo mulla rikkonnu viimesen 5vuode aikana, oltiin sit radalla tai ei
9-3.1972
Re: Clamppi
Kyselin vastikää tuosta rintapellin repeämisestä samaisen wheeler dealers-osan vuoksi. Selvisi nopeasti, että ongelma koskee oikealta ajettavia autoja, eli ei pitäisi tuottaa murheita normi-Saabeissa.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Re: Clamppi
http://www.powerflex.co.uk/products/9-3 ... 628/1.html
Vaihtaa ohjausvaihteeseen puslat nro 6 & 7 niin pääsee halvemmalla.
Ja nää kun löytäisi lähempää, niin ei tulisi suuria lähetys & tulli kustannuksia.
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=623
Vaihtaa ohjausvaihteeseen puslat nro 6 & 7 niin pääsee halvemmalla.
Ja nää kun löytäisi lähempää, niin ei tulisi suuria lähetys & tulli kustannuksia.
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=623
#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Re: Clamppi
Katselin auton konehuoneeseen ja tuo kuskin puoleisen puslan vaihto voi olla sen sortin talkoo että mielummin pulittaa muutaman kympin enemmän clampista.
Disclaimer: En ole asentanut kumpaakaan, että pohdintojen tasolla tässä liikutaan.
Disclaimer: En ole asentanut kumpaakaan, että pohdintojen tasolla tässä liikutaan.
Re: Clamppi
clämpi asennus on aikas nopee juttu.Hessu kirjoitti:Katselin auton konehuoneeseen ja tuo kuskin puoleisen puslan vaihto voi olla sen sortin talkoo että mielummin pulittaa muutaman kympin enemmän clampista.
Disclaimer: En ole asentanut kumpaakaan, että pohdintojen tasolla tässä liikutaan.
9-3.1972
Re: Clamppi
Eikä se kuskin puolen pusla ole niin tärkeä, suurin vaikutus on sillä toisen puolen puslalla jossa on enemmän kumia. Kyllä sen toisenkin vaihtaa vaikka parkkiksella kun hieman nostaa sulakekoteloa pois, mutta ahdasta on.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2