Miettinyt ja kuvia koittanut katsella että mitkä mahtaavat olla Ng900:sen ja 9-3:sen etutolppien eroavaisuudet
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
joo muuttui mutta nyt puhe pelkistä etutolpista kun tukivarsien muutoksella ja jarrujen muutaman millin erolla ei tässä hommassa sinänsä mitään merkitystä..ippe kirjoitti:NG900 alusta muuttui jossain 95-96 kohdalla aika paljon, alkupään autoissa on paljon erilaista kuin uudemmissa, ainakin tukivarret ja jarrut ovat erilaiset...
alusta muuttui.ippe kirjoitti:NG900 alusta muuttui jossain 95-96 kohdalla aika paljon, alkupään autoissa on paljon erilaista kuin uudemmissa, ainakin tukivarret ja jarrut ovat erilaiset...
Jehoiachim kirjoitti:Otetaan vaikka nyt esimerkkeinä ng 94-98 ja 9-3 99-02. Noitten vuosimallien suhteenhan ei ilmeisesti ole jarrusatuloiden kiinnityksessä poikkavuuksia?
JP_Vette kirjoitti:Ilmeisesti ng900 my95 ei saa jotain (en muista mitä) puslaa tai niveltä tarvikkeena eteen alatukivarteen. Onko og9-3 sen verran yhteensopiva, että pyöräntuennan voi vaihtaa ristiin? Siis koriin tulevat kiinnitykset sopivat tyyliin vaihda tukivarret, tolpat, kallistuksenvakaaja? Vetarista jo puhuttiin, mutta onko ne laatikon päässä samanlaiset eli jos ostais og9-3 purkuauton, niin JÄRKEVÄLLÄ työllä alusta vaihtuis ristiin?
Tuo my95 on vissiin "hieman" välimalli jo senkin takia, ettei saanut ohjausvaihteeseen uretaania. Tilasin sitten clampin... Purkuauto on ehkä tulossa muutaman pisteosan takia (vaihdevivusto, hydraulinen kytkin, samassa paketissa ehkä vanteet, puskurit, penkit vähä hiinä ja hiinä), mutta tuo alustan vaihto toisi huomattavasti lisäjärkeä touhuun