30 vuoden tauon jälkeen tuli saab taloon. Mukava sillä on ajella. Malli on 9-3 -98 (Tai miten se on, kun perässä lukee 93...mistä tuo viiva tulee) Turpoton peruskarvalakkimalli. Mittarissa 200tkm.
Siinä lienee noita perusvikoja jonkin verran. Löytyis varmaan selaamalla viesteistä, mutta
jos jollakin olisi linkkivinkkejä tai viimeisintä tietoa

Taikka joku guru joka selittäisi tuhannennen kerran kuvien kera saabin sielunelämän.
Sitten mennään
-Lämmittimen ilmanohjausvipu horo (kara poikki? Ohjeen löysinkin jo)
-Lämmityslaite kitisee (taajuudella jonka kuulee vain vaimoni. Kerrankin kitinä nuin päin. Oman kuuloni olen rälläköinyt kauan sitten)
-Kuskin penkinlämppäri ei toimi (matkustajalla toimii)
-Kone jonkin verran öljyinen (kannenpultit?)
-Keulasta kuuluu pakkasella heittoon ajaessa hirmuinen narina. (mihin pannaan salavaa?)
-Nestettä syö ilmeisesti jonkin verran, kun sidi kehoitti lisäämään. (auto ollut vasta viikon, niin ei tiedä vajon suuntaa tai määrää)
-Käsijarru ei ota.
Jotain huohotinpäivitystä olen lukenut - mistä tietää pitääkö sellainen tehdä? Koppaan menevä putki oli kyllä ihan huulilla ja se kumiholkki oli aika riekaleina. (moottorin öljyisyys ei kuitenkaan johdu siitä)
Startin ääni on jotenkin "rouhea" - onko se saabeissa sellainen. Kestääkö laturit nuissa miten?
Onko virranjakajan kosketuspintojen raaputtamisella oikeasti mitään merkitystä. (tuli mieleen, kun kossina niitä aina ahneesti putsailin ja rasvailin crc:llä. Tiisselillä pitkään ajaneena tuli muistoja mieleen tuon saapin kanssa)
Mistähän toisi sisätilalämmittimen johdon rintapellistä läpi?
Keskuslukituksessa ei ole kaukosäädintä. Saako siihen semmosen miten helposti asennettua, vai ollenkaan?
Oisko jotain paikkaa, mitä kannattaisi kurkistella vahinkojen minimoimiseksi? Siinä on mulla henki katkolla, jos vaimo jääpi tien päälle tuolla. Avioliitto ei.
Pikkuvikoineenkin tuo on miellyttävä ajella ja onhan se lämmin! Lienee hyväkulkuinenkin lumessa? Kyllä saabi vaimo nauttia kun baijerilainen mutterwerkstaadin peli vaihtu mukavaan autoon