elikkäs moinen naitto operaatio mielessä..? onko millään opilla mahdollinen ja paketti olisi tarkoitus astuttaa 86vm 900 keulalle.. kytkin ilmeisesti ei passaa..? miten asetelma.? sopiiko lohko/laatikko mitenkään yksiin ja sopiiko esim tonnarin öljypohja h-mootorin alle.?
Entinen projekti oli 2,1 porattuna 95mm wisecoille 90mm iskulla., kevennetyillä hilppeillä tottakait. 8vena kansi mutta sillä yhtälöllä laatikko antaantui liika monesti. Uudempi laatikko olisi kestävämpi huhujen mukaan ja i:n laatikossa on se tiuha 4,45 välitys.
niin ja auto tulee kilpakäyttöön jolloin ei ole niin tarkkaa korin rakentelunsuhteen.. ja mikäli on kokemusta lukoista uuden/vanhan mallin laatikoihin niin niistäkin kokemuksia ratakäytöön.
Kai noitakin saa sopimaan yhteen kun tarpeeksi sovittelee, mutta jos OG:n keulalle on tarkoitus istuttaa poikittainen voimapaketti, niin onko 9-3:n askista joku suuri etu verrattuna B202 -tonnarin askiin? B202 -tonnarissa taitaa kuitenkin olla aika paljon yhteistä B212:n kanssa noiden osien (apulaitteet, vaihdelaatikko, öljypohja...) yhteensopivuuksien kannalta, joten sellainen voisi olla projektin ja rakentamisen kannalta suoraviivaisempi idea, vaikka työtä on siinäkin.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin. -Agentti Tuplanolla